BlackBerry: sukces modelu Passport
Model Passport kanadyjskiego producenta smartfonów został wyprzedany w oficjalnym sklepie na stronie internetowej BlackBerry po zaledwie sześciu godzinach.
Zapas urządzeń przygotowany dla internetowego detalisty Amazon.com skończył się po 10 godzinach.
http://pulsbiznesu.pb.pl/3873610,79269,blackberry-sukces-modelu-passport (dostęp płatny)
Batalia o neutralność przesyłu danych
W USA trwa batalia o neutralność internetu, którą wspierają największe na świecie serwisy. W Europie zagrożenie zostało oddalone przez polityków. Neutralność internetu polega na równym traktowaniu każdej z przesyłanych informacji, niezależnie od tego, czy jest to e-mail, zdjęcie czy film. Taki stan rzeczy nie odpowiada jednak amerykańskim firmom telekomunikacyjnym, które nie dysponują nieskończonymi możliwościami transferu danych i chciałyby opłat za preferowanie konkretnych pakietów. Kosztami obciążeni zostaliby usługodawcy, np. Netflix i YouTube, którzy woleliby uniknąć spowolnień w przesyłaniu filmów, a także Tumblr i Wordpress, którzy nie chcieliby, aby użytkownicy czekali godzinami na załadowanie się blogów.