Przybyło roszad także na podium

Najmocniejsze polskie marki w 12 branżowych kategoriach

Publikacja: 28.11.2014 00:45

W rankingu wartości najważniejsza dla osiąganego wyniku jest skala prowadzonej działalności gospodarczej, mająca swoje odbicie w przychodach generowanych pod marką. Ranking mocy nie jest natomiast stricte związany z wielkościami finansowymi. Tutaj na pozycję marki wpływa efektywność zarządzania. Dlatego w rankingu mocy może wygrać każda marka, a jej wiek i rozmiar rynku, na którym działa, nie mają większego znaczenia. Układ tabel pokazuje, że mniejsze marki skutecznie konkurują z dużymi.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy