Marki finansowe dostały lekkiej zadyszki

Łącza wartość 330 najdroższych polskich marek zwiększyła się w tym roku do 61,5 miliarda złotych

Publikacja: 28.11.2014 01:38

Jacek Ślusarczyk

Jacek Ślusarczyk

Foto: materiały prasowe

Tegoroczny skład „indeksu TOP 10" Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek może wskazywać na umacnianie się pozycji dotychczasowej czołówki. Przyjrzyjmy się jednak, czy aby na pewno w pierwszej dziesiątce nic się nie zmieniło i czy nie rosną nam marki, które są w stanie zagrozić zastanemu porządkowi i zasłużyć na miano tych najcenniejszych.

Największą roszadę w tegorocznej czołówce spowodował ponaddwukrotny wzrost wartości marki Plus. Sprawiła to głównie zmiana prezentacji wyników uwzględniająca całą sprzedaż dla kanału B2C (szacowaną przez nas na 80 proc. ogółu przychodów). To zwiększyło wartość marki telekomu o ponad 1,6 mld zł.

Pozostało 91% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy