Aktualizacja: 07.09.2015 16:32 Publikacja: 07.09.2015 15:59
Jak zbadała firma Flurry, za oceanem coraz mniej czasu jest poświęcane na korzystaniu z mobilnych wyszukiwarek internetowych. Na zainteresowaniu właścicieli tabletów i smartfonów zyskują natomiast wciąż mobilne aplikacje. W II kwartale tego roku tylko 10 proc. całego czasu poświęcanego na korzystanie z mobilnych urządzeń przypadało na mobilne wyszukiwarki, choć rok temu było to jeszcze 14 proc., a w I kw. 2013 roku – 20 proc.
Przez 90 proc. czasu spędzanego przed małymi ekranami, fani komórek i tabletów korzystają aktualnie z mobilnych aplikacji. Najczęściej jest to Facebook, który pochłania statystycznemu użytkownikowi mobilnemu 19 proc. całego czasu poświęcanego na korzystanie z aplikacji. Dalsze 17 proc. statystyczny amerykański użytkownik spędza nad aplikacjami rozrywkowymi, a kolejne 15 proc. - nad grami. 12 proc. przypada na inne aplikacje społecznościowe i komunikatory. Co ciekawe – tylko 8 proc. czasu Amerykanie spędzają użytecznymi nad aplikacjami, a 4 proc. – korzystając z aplikacji ułatwiających zarządzanie własnym czasem, pracą czy projektami biznesowymi. 3 proc. czasu pochłania YouTube, a zaledwie 2 proc. – aplikacje newsowe, dostarczające na komórkę czy tablet najświeższe informacje.
Czas przywyknąć do myśli, że wkrótce poza śladem węglowym będziemy musieli mierzyć też ślad wodny – mówi Marek K...
Co trzeci Europejczyk doświadcza dziś problemów ze swobodnym dostępem do wody. Trend jest już powszechnie dostrz...
Polscy przedsiębiorcy wykazują ostrożność w stosowaniu sztucznej inteligencji, ale odsetek firm z niej korzystaj...
Podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach chcemy rozmawiać o jeszcze silniejszym partnerstwie po...
Właściwe techniki prowadzenia auta pozwalają zredukować zużycie paliwa nawet o 25%. Oprócz tego, co jest równie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas