USA: zła passa płatnych telewizji

Po zaliczeniu fatalnego II kwartału operatorzy płatnej telewizji w USA zaczynają ogłaszać słabe wyniki za kolejny,trzeci kwartał.

Publikacja: 12.11.2015 07:00

Jak podliczała firma IHS, w drugim kwartale w USA kabel z płatną telewizją odcięło prawie 660 tys. klientów i był to największy kwartalny odpływ abonentów tych usług.

Po III kwartale słabe wyniki już zaprezentował operator Dish Network, podając, że stracił w tym czasie 23 tys. klientów płatnej telewizji (rok wcześniej w tym samym okresie było to 12 tys.), co przełożyło się na niższe od oczekiwanych przez analityków przychody. W III kw. wpływy koncernu były jednak r/r wyższe o 1,4 proc. i sięgały 3,73 mld dol. Na koniec III kw. Dish miał 13,91 mln abonentów, rok wcześniej było to 14,04 mln.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Ekonomia
Gaz może efektywnie wspierać zmianę miksu energetycznego
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Ekonomia
Fundusze Europejskie kluczowe dla innowacyjnych firm
Ekonomia
Energetyka przyszłości wymaga długoterminowych planów
Ekonomia
Technologia zmieni oblicze banków, ale będą one potrzebne klientom
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Ekonomia
Czy Polska ma szansę postawić na nogi obronę Europy