Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 19.10.2020 17:24 Publikacja: 19.10.2020 17:24
Foto: Adobe stock
„Pora na zdecydowane działania, żeby zatrzymać postępujący totalitaryzm w Polsce i na całym świecie. Celem jest zorganizowanie debaty niezależnych ekspertów i powołanie komisji.” - piszą na swoim facebookowym profilu twórcy grupy „Komisja śledcza COVID-19” skupiającej ponad 56 tysięcy członków. Po czym nawołują do udziału do demonstracji antycovidowej. Takich, grup, stron czy w końcu profili internetowych „ekspertów” od pandemii są tysiące, a wszyscy publikują setki opinii na temat szkodliwości maseczek, depopulacji, braku pandemii, a nawet nieistnienia koronawirusa czy wszczepiania czipów podczas pobierania wymazu z gardła. Okazuje się, że te grupy stanowią zaledwie 20 proc. wszystkich związanych z pandemią ale odpowiadają za 69 proc. całkowitego zaangażowania w Covid-19 mediów społecznościowych. Naukowcy uważają, że 39 proc. informacji dotyczących pandemii, które krążą w sieci jest fałszywe lub wprowadza w błąd.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
W 2024 r. statystyczny pacjent powyżej 65. roku życia odebrał 35 opakowań bezpłatnych leków. Koszty programu ros...
W 2024 r. Polska przeznaczyła na refundację 25,5 mld złotych. – Jeden pacjent w programie lekowym to tak naprawd...
- Skutecznie stosowane leki w wielu przypadkach obniżają całkowite koszty opieki zdrowotnej. Przekładają się na...
Polska musi zwiększyć produkcję leków i substancji czynnych oraz stworzyć trwały i odporny system dystrybucji. N...
Zmiany zakładają poszerzenie listy refundacyjnej o szereg leków stosowanych w terapii onkologicznej i innych, w...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas