Zegarki znów na fali

Doskonałe wyniki lidera branży, czyli Swatch Group, pokazują, że branża najgorszy okres ma prawdopodobnie za sobą.

Aktualizacja: 30.01.2018 12:09 Publikacja: 30.01.2018 12:03

Zegarki znów na fali

Foto: www.swatchgroup.com

Swatch Group poinformował, że w 2017 r. jego sprzedaż netto wzrosła 5,8 proc. do niemal 8 mld franków, jeśli przyjmuje się stałe kursy walutowe. Przy zmiennych wzrost to 5,4 proc. W segmencie zegarków i biżuterii grupa zanotowała wzrost o 7,3 proc. Firma informuje, że grudzień odnotował drugą najlepszą miesięczną sprzedaż w historii Swatch Grup. Dodatkowo dynamiczny wzrost odnotowano we wszystkich segmentach cenowych, przy największym wzroście wartości segmentu premium i luksusowego. W tym ostatnim doskonałymi wynikami może się pochwalić przejęta marka Harry Winston jak i Omega. Grupa podaje, że segment podstawowy oraz średni z markami Flik Flak, Swatch, Calvin Klein, Hamilton, Mido i Tissot odnotował także dobre wyniki, zwłaszcza w drugim półroczu.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Sprawiedliwa, konkurencyjna i akceptowalna dla przedsiębiorców transformacja
Biznes
Smartfon Trumpa ma kosztować 499 dolarów. CNBC: będzie produkowany w Chinach
Biznes
Amerykańska firma ukarana w Wielkiej Brytanii. Nie zapobiegła atakowi hakerów
Biznes
Mocno przyspiesza sprzedaż aut na prąd. I to mimo braku dopłat
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes
Pierwsze trzy śmigłowce AH-64D Apache w Wojsku Polskim