Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2018 12:09 Publikacja: 30.01.2018 12:03
Foto: www.swatchgroup.com
Swatch Group poinformował, że w 2017 r. jego sprzedaż netto wzrosła 5,8 proc. do niemal 8 mld franków, jeśli przyjmuje się stałe kursy walutowe. Przy zmiennych wzrost to 5,4 proc. W segmencie zegarków i biżuterii grupa zanotowała wzrost o 7,3 proc. Firma informuje, że grudzień odnotował drugą najlepszą miesięczną sprzedaż w historii Swatch Grup. Dodatkowo dynamiczny wzrost odnotowano we wszystkich segmentach cenowych, przy największym wzroście wartości segmentu premium i luksusowego. W tym ostatnim doskonałymi wynikami może się pochwalić przejęta marka Harry Winston jak i Omega. Grupa podaje, że segment podstawowy oraz średni z markami Flik Flak, Swatch, Calvin Klein, Hamilton, Mido i Tissot odnotował także dobre wyniki, zwłaszcza w drugim półroczu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Zapowiedź wejścia na krajowy rynek usług komórkowych fintechu Revolut nie przeszła bez echa. By ocenić, co może...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Fundacje rodzinne stają się coraz popularniejszym narzędziem dla polskich przedsiębiorców oraz rodzin biznesowyc...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas