Reklama

Zegarki znów na fali

Doskonałe wyniki lidera branży, czyli Swatch Group, pokazują, że branża najgorszy okres ma prawdopodobnie za sobą.

Aktualizacja: 30.01.2018 12:09 Publikacja: 30.01.2018 12:03

Zegarki znów na fali

Foto: www.swatchgroup.com

Swatch Group poinformował, że w 2017 r. jego sprzedaż netto wzrosła 5,8 proc. do niemal 8 mld franków, jeśli przyjmuje się stałe kursy walutowe. Przy zmiennych wzrost to 5,4 proc. W segmencie zegarków i biżuterii grupa zanotowała wzrost o 7,3 proc. Firma informuje, że grudzień odnotował drugą najlepszą miesięczną sprzedaż w historii Swatch Grup. Dodatkowo dynamiczny wzrost odnotowano we wszystkich segmentach cenowych, przy największym wzroście wartości segmentu premium i luksusowego. W tym ostatnim doskonałymi wynikami może się pochwalić przejęta marka Harry Winston jak i Omega. Grupa podaje, że segment podstawowy oraz średni z markami Flik Flak, Swatch, Calvin Klein, Hamilton, Mido i Tissot odnotował także dobre wyniki, zwłaszcza w drugim półroczu.

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Zaproszenie AfD było błędem. Związek Przedsiębiorców Rodzinnych koryguje stanowisko
Biznes
Polacy doceniają UE, Czechy w projekcie Gigafabryki AI i wyższy CIT dla banków
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama