Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 30.01.2018 12:09 Publikacja: 30.01.2018 12:03
Foto: www.swatchgroup.com
Swatch Group poinformował, że w 2017 r. jego sprzedaż netto wzrosła 5,8 proc. do niemal 8 mld franków, jeśli przyjmuje się stałe kursy walutowe. Przy zmiennych wzrost to 5,4 proc. W segmencie zegarków i biżuterii grupa zanotowała wzrost o 7,3 proc. Firma informuje, że grudzień odnotował drugą najlepszą miesięczną sprzedaż w historii Swatch Grup. Dodatkowo dynamiczny wzrost odnotowano we wszystkich segmentach cenowych, przy największym wzroście wartości segmentu premium i luksusowego. W tym ostatnim doskonałymi wynikami może się pochwalić przejęta marka Harry Winston jak i Omega. Grupa podaje, że segment podstawowy oraz średni z markami Flik Flak, Swatch, Calvin Klein, Hamilton, Mido i Tissot odnotował także dobre wyniki, zwłaszcza w drugim półroczu.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas