Aktualizacja: 31.01.2018 11:25 Publikacja: 31.01.2018 11:25
Foto: Bloomberg
Około połowy będzie dotyczyć wersji sportowo-użytkowych i jednobryłowców (minivanów), reszta modeli Cadillaca, prestiżowej marki koncernu. „GM zaakcentuje swą obecność w segmentach o największym popycie: SUV, jedobryłowców i pojazdów luksusowych" — stwierdza komunikat GM.
Koncern i jego miejscowi partnerzy sprzedali w Chinach w 2017 r. 4.04 mln pojazdów, o 4,4 proc. więcej i lepiej od dynamiki całego rynku. Sprzedaż wszystkich samochodów zwiększyła się o 3 proc, do 28,88 mln — według chińskiej organizacji producentów.
500 największych firm w kraju zatrudnia łącznie 1,6 mln osób. Po raz pierwszy od 25 lat najwięcej jest wśród nic...
Realizacja rządowych planów ograniczeń w dostępie do drewna może zmniejszyć łączną produkcję przemysłów: drzewne...
Grupa kierowana przez Rafała Brzoskę, mimo słabnącego rynku e-commerce, zanotowała kolejny dobry kwartał. Choć j...
Asseco i włoska firma Aruba zakończyły właśnie testy transgranicznych przesyłek elektronicznych – dowiedziała si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas