Ofensywa modelowa General Motors

General Motors ogłosił zamiar wypuszczenia w Chinach w tym roku 15 nowych modeli, aby zwiększyć dynamikę sprzedaży na tym największym rynku na świecie

Publikacja: 31.01.2018 11:25

Ofensywa modelowa General Motors

Foto: Bloomberg

Około połowy będzie dotyczyć wersji sportowo-użytkowych i jednobryłowców (minivanów), reszta modeli Cadillaca, prestiżowej marki koncernu. „GM zaakcentuje swą obecność w segmentach o największym popycie: SUV, jedobryłowców i pojazdów luksusowych" — stwierdza komunikat GM.

Koncern i jego miejscowi partnerzy sprzedali w Chinach w 2017 r. 4.04 mln pojazdów, o 4,4 proc. więcej i lepiej od dynamiki całego rynku. Sprzedaż wszystkich samochodów zwiększyła się o 3 proc, do 28,88 mln — według chińskiej organizacji producentów.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Jakie prezenty dostał ostatnio król Karol? Oficjalny rejestr podarków
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Biznes
Taylor Swift odkupiła prawa do swoich pierwszych sześciu płyt
Biznes
Zielona transformacja MŚP. Jak zapewnić sobie zysk, przewagę konkurencyjną i dostęp do finansowania?
Biznes
Polska armia kupuje amunicję. Nowy kontrakt zbrojeniowy wart setki milionów
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Liechtenstein pułapką na oligarchów. Uciekli ludzie, którym powierzyli majątki
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont