Ofensywa modelowa General Motors

General Motors ogłosił zamiar wypuszczenia w Chinach w tym roku 15 nowych modeli, aby zwiększyć dynamikę sprzedaży na tym największym rynku na świecie

Publikacja: 31.01.2018 11:25

Ofensywa modelowa General Motors

Foto: Bloomberg

Około połowy będzie dotyczyć wersji sportowo-użytkowych i jednobryłowców (minivanów), reszta modeli Cadillaca, prestiżowej marki koncernu. „GM zaakcentuje swą obecność w segmentach o największym popycie: SUV, jedobryłowców i pojazdów luksusowych" — stwierdza komunikat GM.

Koncern i jego miejscowi partnerzy sprzedali w Chinach w 2017 r. 4.04 mln pojazdów, o 4,4 proc. więcej i lepiej od dynamiki całego rynku. Sprzedaż wszystkich samochodów zwiększyła się o 3 proc, do 28,88 mln — według chińskiej organizacji producentów.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Mamy dowód na siłę polskiego biznesu. Oto Lista 500 „Rzeczpospolitej”
Biznes
W branży drzewnej ubywa drewna, przybywa długów. Oto główny powód
Biznes
InPost Rafała Brzoski nastawił celownik. Będą kolejne akwizycje?
Biznes
Polska firma chce dostarczać e-doręczenia w całej Europie. Zawarła ważny sojusz