Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 12.02.2018 15:43 Publikacja: 12.02.2018 15:30
Foto: tv.rp.pl
Weszliście z traktorami na kilka rynków w Afryce, produkujecie elektryczne autobusy, mówicie się o elektrycznym traktorze i aucie dostawczym, czy napędzie wodorowym. Nie są to zbyt ambitne zamierzenia w przypadku niezbyt dużej firmy?
Jesteśmy niedużą firmą, ale bardzo ambitną. Rewolucja, która dzieje się w motoryzacji i napędach jest dla nas dużą szansą. Elektromobilność i napędy zeroemisyjne mogą postawić nas w pierwszym rzędzie producentów autobusów. Nie zaczęliśmy ekspansji od rozwoju autobusów spalinowych, tylko od razu elektrycznych. Nie mamy do zamortyzowania potężnych nakładów inwestycyjnych związanych z rozwojem silników, które muszą spełniać coraz bardziej rygorystyczne normy. Przez ostatnie 50 lat nie było tak szybko postępującej rewolucji. Zawsze chcieliśmy czegoś więcej niż tylko traktory i maszyny rolnicze. Do tej pory koncerny zagraniczne nie dopuszczały nas do technologii silników. Nie chcieli się z nami dzielić technologią spalinową. Elektromobilność powoduje, że nie musimy się oglądać na wielkich.
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Polska zmaga się z nadprodukcją OZE. KE planuje zakaz importu rosyjskiego gazu od 1 stycznia 2026 roku. Trump ni...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas