Aktualizacja: 26.02.2018 17:53 Publikacja: 26.02.2018 15:31
Foto: AFP, fot. Miguel Medina
Projektanci oraz firmy odzieżowe przechodzą siebie, by ubarwić pokazy mody i coraz mocniej zaskoczyć swoich widzów. Zatrudniają w tym celu muzyków, inżynierów od efektów specjalnych, a nawet zastępują modelki latającymi robotami.
Na ten ruch jako pierwszy posunął się włoski dom mody Dolce&Gabbana. Podczas niedzielnego pokazu „Secrets&Diamonds” w Mediolanie na wybieg wleciała flota dronów, niosąc ekskluzywne torebki tej marki z serii „Devotion”.
Już po raz 14. Polska Rada Biznesu przyznała swoje nagrody liderom i wizjonerom polskiej gospodarki. Nagrodzone...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Sprzedaż chińskich aut bije rekordy w UE, Trump zaskakuje ostrą krytyką Putina, a Macron wzmacnia obecność Franc...
Pół roku po pierwszych zapowiedziach Komitet Stały Rady Ministrów zatwierdził wreszcie powstanie międzyresortowe...
Play i Scaleway, liderzy w dziedzinie telekomunikacji i usług chmurowych z Grupy iliad, ogłaszają strategiczne p...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Prawie dziesięć lat temu ujawniono aferę dieslową w Volkswagenie. Teraz zapadły wyroki wobec kilku odpowiedzialn...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas