Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.02.2018 17:53 Publikacja: 26.02.2018 15:31
Foto: AFP, fot. Miguel Medina
Projektanci oraz firmy odzieżowe przechodzą siebie, by ubarwić pokazy mody i coraz mocniej zaskoczyć swoich widzów. Zatrudniają w tym celu muzyków, inżynierów od efektów specjalnych, a nawet zastępują modelki latającymi robotami.
Na ten ruch jako pierwszy posunął się włoski dom mody Dolce&Gabbana. Podczas niedzielnego pokazu „Secrets&Diamonds” w Mediolanie na wybieg wleciała flota dronów, niosąc ekskluzywne torebki tej marki z serii „Devotion”.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Negocjacje handlowe USA i Chin nabierają tempa, Żabka wyprzedza kawiarnie w sprzedaży kawy, a Unia Europejska po...
Rada nadzorcza tarnowskiego koncernu powołała na stanowisko wiceprezesa spółki Artura Chołody. Jednocześnie odwo...
Sztuczna inteligencja może odebrać e-sklepom większość ruchu, Polska ostrzega Rosję przed dalszymi prowokacjami,...
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas