Reklama
Rozwiń
Reklama

Fiat Chrysler bez diesli od 2022 roku

Fiat Chrysler przestanie od 2022 r. instalować w samochodach osobowych silniki diesla w związku ze spadkiem popytu na nie i rosnącymi kosztami skandalu z emisjami spalin — podał „Financial Times”.

Aktualizacja: 28.02.2018 13:36 Publikacja: 28.02.2018 13:34

Fiat Chrysler bez diesli od 2022 roku

Foto: Bloomberg

W ramach 4-letniego planu, jaki zostanie przedstawiony 1 czerwca włosko-amerykańska grupa ogłosi zamiar stopniowego wycofywania tego napędu ze wszystkich marek: Fiat, Alfa Romeo, Maserati, Chrysler, Dodge, Jeep i Ram. Grupa moxę zachować taki napęd w pojazdach komercyjnych, również w niektórych furgonetkach na rynku amerykańskim, np. w popularnych Ram 1500.

To kolejny producent, który rezygnuje z technologii wysokoprężnej, w ubiegłym roku Toyota stwierdziła, że nie wypuści kolejnego modelu z dieslem, kilak dni temu zrezygnował z tego Porsche w calej swej gamie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama