Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 26.03.2018 16:27 Publikacja: 26.03.2018 16:11
Foto: Bloomberg
Marka Xiaomi miała dotychczas tylko tzw. Mi Zone w jednym z warszawskich centrów handlowych. Jednak popularność smartfonów chińskiej marki w Polsce sprawiła, że Chińczycy postanowili mocniej wejść na nasz rynek. W krakowskim CH Serenada otwarto 24 marca pierwszy salon marki – Mi Store. Jak można było się spodziewać, na otwarciu były tłumy.
Na ilość klientów mogły, oczywiście, wpłynąć promocje – pierwsze 20 osób mogło za 49 zł dostać smartfon Redmi 4x za 49 zł (normalna cena około 500 zł) czy też inne urządzenia marki Xiaomi – oczyszczacze powietrze czy słuchawki. Nie zmienia to jednak faktu, że tłumy przypominały te, które można pamiętać z premier pierwszych iPhone'ów. Skojarzenia z Apple budzą też sklepy Mi Store, które przypominają iSpoty Apple'a.
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas