Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.03.2018 11:38 Publikacja: 29.03.2018 11:38
Sprzedaż SEAT-a bije rekordy – w styczniu i lutym hiszpańska marka zanotowała w Polsce 45-procentowy przyrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Najwyższa dynamika w pierwszej dwudziestce marek oferowanych na polskim rynku sprawiła, że SEAT uplasował się w rankingu na 15 pozycji, o dwa oczka wyżej niż na koniec 2017 roku. Cały polski rynek powiększył się w tym czasie o 15,3 proc.
W dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku SEAT w Polsce zarejestrował ponad 2 tys. aut. Znakomite wyniki hiszpańska marka zawdzięcza flagowym modelom i atrakcyjnemu finansowaniu. – Leon cały czas w Polsce stanowi największy procent sprzedaży SEAT-a i jest to nasza recepta na sukces. Auto stanowi wzór dynamiki i niepowtarzalnego designu. Ogromnym powodzeniem cieszy się też Ibiza, która w zeszłym roku pojawiła się w kolejnej generacji na rynku. Triadę najlepiej sprzedających się modeli zamyka Ateca – nasz pierwszy SUV, którego sportowa wersja w tym roku wyjedzie na polskie drogi z logotypem CUPRA – wymienia rzecznik marki SEAT Jakub Góralczyk.
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas