Reklama

Jak Feniks z popiołów

SEAT | Odrodzona marka w szóstym roku funkcjonowania nowej sieci bije rekordy popularności, w dużej mierze dzięki nowoczesnemu finansowaniu.

Publikacja: 29.03.2018 11:38

Jak Feniks z popiołów

Sprzedaż SEAT-a bije rekordy – w styczniu i lutym hiszpańska marka zanotowała w Polsce 45-procentowy przyrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Najwyższa dynamika w pierwszej dwudziestce marek oferowanych na polskim rynku sprawiła, że SEAT uplasował się w rankingu na 15 pozycji, o dwa oczka wyżej niż na koniec 2017 roku. Cały polski rynek powiększył się w tym czasie o 15,3 proc.

W dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku SEAT w Polsce zarejestrował ponad 2 tys. aut. Znakomite wyniki hiszpańska marka zawdzięcza flagowym modelom i atrakcyjnemu finansowaniu. – Leon cały czas w Polsce stanowi największy procent sprzedaży SEAT-a i jest to nasza recepta na sukces. Auto stanowi wzór dynamiki i niepowtarzalnego designu. Ogromnym powodzeniem cieszy się też Ibiza, która w zeszłym roku pojawiła się w kolejnej generacji na rynku. Triadę najlepiej sprzedających się modeli zamyka Ateca – nasz pierwszy SUV, którego sportowa wersja w tym roku wyjedzie na polskie drogi z logotypem CUPRA – wymienia rzecznik marki SEAT Jakub Góralczyk.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Trump i Putin bez spotkania, USA i Australia o metalach, Automitve w napięciu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Etyka w biznesie – inwestycja czy kaprys regulatorów
Patronat Rzeczpospolitej
Innowacja wymaga odwagi
Biznes
Nadchodzi „przebudzenie”? Eksperci prognozują lepsze czasy dla start-upów
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Polacy szukają oszczędności, UE odcina się od rosyjskiego gazu, awaria Amazona
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama