Reklama

Jak Feniks z popiołów

SEAT | Odrodzona marka w szóstym roku funkcjonowania nowej sieci bije rekordy popularności, w dużej mierze dzięki nowoczesnemu finansowaniu.

Publikacja: 29.03.2018 11:38

Jak Feniks z popiołów

Sprzedaż SEAT-a bije rekordy – w styczniu i lutym hiszpańska marka zanotowała w Polsce 45-procentowy przyrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Najwyższa dynamika w pierwszej dwudziestce marek oferowanych na polskim rynku sprawiła, że SEAT uplasował się w rankingu na 15 pozycji, o dwa oczka wyżej niż na koniec 2017 roku. Cały polski rynek powiększył się w tym czasie o 15,3 proc.

W dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku SEAT w Polsce zarejestrował ponad 2 tys. aut. Znakomite wyniki hiszpańska marka zawdzięcza flagowym modelom i atrakcyjnemu finansowaniu. – Leon cały czas w Polsce stanowi największy procent sprzedaży SEAT-a i jest to nasza recepta na sukces. Auto stanowi wzór dynamiki i niepowtarzalnego designu. Ogromnym powodzeniem cieszy się też Ibiza, która w zeszłym roku pojawiła się w kolejnej generacji na rynku. Triadę najlepiej sprzedających się modeli zamyka Ateca – nasz pierwszy SUV, którego sportowa wersja w tym roku wyjedzie na polskie drogi z logotypem CUPRA – wymienia rzecznik marki SEAT Jakub Góralczyk.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Reklama
Reklama