Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.03.2018 11:38 Publikacja: 29.03.2018 11:38
Sprzedaż SEAT-a bije rekordy – w styczniu i lutym hiszpańska marka zanotowała w Polsce 45-procentowy przyrost rejestracji w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Najwyższa dynamika w pierwszej dwudziestce marek oferowanych na polskim rynku sprawiła, że SEAT uplasował się w rankingu na 15 pozycji, o dwa oczka wyżej niż na koniec 2017 roku. Cały polski rynek powiększył się w tym czasie o 15,3 proc.
W dwóch pierwszych miesiącach 2018 roku SEAT w Polsce zarejestrował ponad 2 tys. aut. Znakomite wyniki hiszpańska marka zawdzięcza flagowym modelom i atrakcyjnemu finansowaniu. – Leon cały czas w Polsce stanowi największy procent sprzedaży SEAT-a i jest to nasza recepta na sukces. Auto stanowi wzór dynamiki i niepowtarzalnego designu. Ogromnym powodzeniem cieszy się też Ibiza, która w zeszłym roku pojawiła się w kolejnej generacji na rynku. Triadę najlepiej sprzedających się modeli zamyka Ateca – nasz pierwszy SUV, którego sportowa wersja w tym roku wyjedzie na polskie drogi z logotypem CUPRA – wymienia rzecznik marki SEAT Jakub Góralczyk.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zawieszone spotkanie Trumpa z Putinem, sejmowy zakaz hodowli zwierząt na futra oraz nowa umowa USA–Australia o m...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Po trzech kwartałach br. wartość inwestycji VC w Polsce była wyższa niż w całym ub. r. – podaje PFR. Choć ostatn...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Coraz więcej Polaków ogranicza wydatki, Unia Europejska przyspiesza odejście od rosyjskiego gazu, a globalna awa...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas