Aktualizacja: 13.04.2018 17:29 Publikacja: 13.04.2018 14:02
Foto: Bloomberg
Najnowsza aktualizacja iOS sprawiła poważny problem każdemu użytkownikowi, który naprawiał swojego iPhone 8 poza autoryzowanym serwisem Apple. Po zainstalowaniu się w urządzeniu wersji 11.3 każda „ósemka”, w której wymieniany był ekran przestała reagować na dotyk.
Podobne rzeczy zdarzały się już wcześniej. Serwis Motherboard.com przypomniał, że rok temu podobny problem dotknął użytkowników iPhone’ów 7. Po aktualizacji ekrany, naprawiane w innych serwisach niż tych autoryzowanych przez Apple, przestały działać. Kolejna aktualizacja rozwiązała problem, ale niemiłe wrażenie pozostało.
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Ministerstwo Obrony Narodowej zawarło umowę ramową na prawie 10 tys. sztuk amunicji krążącej Warmate. Jej wartoś...
UE wprowadzi nowy pakiet sankcji na Rosję, Trump podpisuje umowy warte 243 mld dolarów w Katarze, a rolnicy w Eu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas