Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.04.2018 17:29 Publikacja: 13.04.2018 14:02
Foto: Bloomberg
Najnowsza aktualizacja iOS sprawiła poważny problem każdemu użytkownikowi, który naprawiał swojego iPhone 8 poza autoryzowanym serwisem Apple. Po zainstalowaniu się w urządzeniu wersji 11.3 każda „ósemka”, w której wymieniany był ekran przestała reagować na dotyk.
Podobne rzeczy zdarzały się już wcześniej. Serwis Motherboard.com przypomniał, że rok temu podobny problem dotknął użytkowników iPhone’ów 7. Po aktualizacji ekrany, naprawiane w innych serwisach niż tych autoryzowanych przez Apple, przestały działać. Kolejna aktualizacja rozwiązała problem, ale niemiłe wrażenie pozostało.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Rośnie liczba firm, które są przygotowane finansowo na nieprzewidziane kłopoty. Niemal co czwarta firma nie ma ż...
Komisja Europejska chce uderzyć w rosyjską ropę i banki, Moody’s obniża perspektywę ratingu Polski, a cyberatak...
Frekwencja w kinach w Polsce po słabszym półroczu znowu rośnie - wynika z danych zebranych przez "Rzeczpospolitą...
Indyjski regulator rynku giełdowego oddalił zarzuty manipulacji akcjami i oszustw finansowych wobec miliardera G...
PFR Ventures przeznacza aż 240 mln zł na innowacje – pieniądze trafią do trzech nowych funduszy VC. Na rynek tra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas