Odpowiedzialni prezesi w klubie przywódców

CSR, czyli społeczna odpowiedzialność firm, rzadko jest przedmiotem dyskusji top menedżerów. Forum Odpowiedzialnego Biznesu zamierza to zmienić.

Publikacja: 15.04.2018 21:00

Dziewięć kolejnych firm dołączyło w tym roku do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ogło

Dziewięć kolejnych firm dołączyło w tym roku do grona partnerów Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Ogłoszono to oficjalnie podczas siódmych już Targów CSR, które odwiedziło ok. 2500 osób.

Foto: materiały prasowe

– Chcemy przenieść promocję społecznej odpowiedzialności biznesu wyżej – na poziom osób zarządzających firmami. Wiemy przecież, że to od liderów biznesu zaczyna się prawdziwa zmiana – podkreślała Dominika Bettman, prezeska Siemens Polska i szefowa Forum Odpowiedzialnego Biznesu, która podczas czwartkowych Targów CSR zaproponowała 20 top menedżerom firm – partnerów FOB udział w nowym projekcie forum – Radzie Odpowiedzialnego Przywództwa.

Nowa inicjatywa ma wpłynąć na zmianę nastawienia polskich przedsiębiorstw do społecznej odpowiedzialności biznesu, czyli CSR. Nadal wiele firm traktuje to jako aktywność bliską filantropii czy marketingowi, która jest pożytecznym, lecz niezbyt istotnym dodatkiem do podstawowej działalności. W rezultacie pozostaje poza obszarem zainteresowania zarządów.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku