Reklama

Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Rozwój cyfryzacji oraz inne sposoby komunikowania się zmieniły i wciąż zmieniają strukturę usług w branży pocztowej.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Z jednej strony powodują spadek liczby przesyłek listowych, a z drugiej dynamiczny wzrost usług kurierskich na towary kupowane przez internet. Przełomowe zmiany zaszły w branży także wskutek wdrożenia kolejnych unijnych dyrektyw liberalizujących rynek usług pocztowych, spowodowały one silny wzrost konkurencji wśród działających na nim podmiotów i w konsekwencji wywołały konieczność dywersyfikacji źródeł przychodów, optymalizację kosztów oraz innowacyjność.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama