Reklama

Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Rozwój cyfryzacji oraz inne sposoby komunikowania się zmieniły i wciąż zmieniają strukturę usług w branży pocztowej.

Publikacja: 21.08.2018 21:00

Kurierzy nie zachwycają moralnością płatniczą

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Z jednej strony powodują spadek liczby przesyłek listowych, a z drugiej dynamiczny wzrost usług kurierskich na towary kupowane przez internet. Przełomowe zmiany zaszły w branży także wskutek wdrożenia kolejnych unijnych dyrektyw liberalizujących rynek usług pocztowych, spowodowały one silny wzrost konkurencji wśród działających na nim podmiotów i w konsekwencji wywołały konieczność dywersyfikacji źródeł przychodów, optymalizację kosztów oraz innowacyjność.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Reklama
Reklama