Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.01.2020 17:26 Publikacja: 13.01.2020 16:23
Foto: Adobe Stock
Cztery lata po skandalu dieselgate Volkswagena nowe testy 2 najlepiej sprzedających się modeli w 2018 r. w Europie wykazały, że emisja cząstek podczas regularnych akcji czyszczenia ich filtrów była 1000 razy większa od normalnych poziomów - podała T&E. Testy Nissana Qashqai i Opla/Vauxhalla Astra wykazały, że podczas automatycznego czyszczenia ich filtrów emitowały od 32 do 115 proc. powyżej limitu 600 mld cząstek na kilometr.
Testy obu pojazdów spełniających normę Euro 6d-temp, dotyczącą tych, które pojawiły się na rynku po 1 września 2019, przeprowadzono w europejskim laboratorium testowania pojazdów Ricardo w lipcu i sierpniu 2019; wykazały, że Astra emitowała więcej cząstek, 1,3 mld na kilometr, po pełnej regeneracji filtra, a Qashqai - 790-850 mld cząstek, więcej od limitu o 32-41 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Zwołane przez cypryjski wehikuł nadzwyczajne walne zgromadzenie Zespołu Elektrowni Pątnów Adamów Konin odwołało...
Płocki koncern proponuje nieco ponad 1 mld zł. Ta kwota ma wystarczyć na restrukturyzację wszystkich wierzytelno...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas