Reklama
Rozwiń
Reklama

Koniec z seksistowskimi reklamami w Wielkiej Brytanii

Reklamy przedstawiające mężczyzn zmagających się z pracami domowymi czy kobiety próbujące nieudolnie zaparkować samochód, lub seksownie reklamujące auta są zakazane w Wielkiej Brytanii.

Aktualizacja: 15.06.2019 12:26 Publikacja: 15.06.2019 11:46

Koniec z seksistowskimi reklamami w Wielkiej Brytanii

Foto: Bloomberg

ula

Rządowa agencja Advertising Standards Authority (ASA) zapowiedział całkowitą eliminację reklam zawierających szkodliwe stereotypy - informuje "The Independent".

Niemcy: Kampania ministerstwa - półnadzy modele w kaskach

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Biznes
Austriacki miliarder ukrywał pieniądze przed wierzycielami. Sąd wydał wyrok
Biznes
Najbardziej zadłużone firmy Rosji. Gazprom na czele
Biznes
Zygmunt Solorz i Justyna Kulka odwołani z nadzoru ZE PAK. Starcie prawników
Biznes
Orlen złożył ofertę przejęcia projektu Polimery Police
Reklama
Reklama