Reklama

Koniec z seksistowskimi reklamami w Wielkiej Brytanii

Reklamy przedstawiające mężczyzn zmagających się z pracami domowymi czy kobiety próbujące nieudolnie zaparkować samochód, lub seksownie reklamujące auta są zakazane w Wielkiej Brytanii.

Aktualizacja: 15.06.2019 12:26 Publikacja: 15.06.2019 11:46

Koniec z seksistowskimi reklamami w Wielkiej Brytanii

Foto: Bloomberg

ula

Rządowa agencja Advertising Standards Authority (ASA) zapowiedział całkowitą eliminację reklam zawierających szkodliwe stereotypy - informuje "The Independent".

Niemcy: Kampania ministerstwa - półnadzy modele w kaskach

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Chiny kontra USA, konsumpcja napędza PKB, wymiana handlowa UE z Rosją
Biznes
Kielce: jak co roku centrum światowej debaty o obronności
Biznes
PKO BP czy Orlen? Która spółka jest warta więcej?
Materiał Partnera
Sektor piwowarski: dobry pracodawca, solidny podatnik i partner rolnictwa
Biznes
Branża piwowarska w kryzysie. Alarmują browary i eksperci
Reklama
Reklama