Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.06.2019 06:33 Publikacja: 26.06.2019 12:51
Foto: AFP
Prawie połowa przebadanych konsumentów uważa, że marki nie powinny się angażować w spory światopoglądowe związane ze społecznością LGBTQ+. Z badania agencji mediowej Wavemaker, o którego wynikach napisały Wirtualne Media, wynika, że 45 proc. polskich internautów jest raczej lub zdecydowanie przeciwnych wspieraniu przez firmy i ich marki parad równości i działalności społeczności LGBTQ+. 29 procent przebadanych Polaków jest obojętna w temacie, a aż 26 procent popiera zaangażowanie marek w takie sprawy.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Przemysł chemiczny, czwarty co do wielkości sektor eksportowy Unii Europejskiej, zaczął w końcu podnosić się po...
Polska inwestuje w obronność i produkcję amunicji, ceny mieszkań w Polsce rosną najszybciej w Europie, a złoto p...
Mam dla Polski dwie recepty: deregulację prawa i innowacje w gospodarce – mówi dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz...
Europa chce uniezależnić się od zewnętrznych dostawców. Inicjatywa STEP czyli Platforma na rzecz Technologii Str...
Chiny wzmacniają wpływy w Eurazji, polska gospodarka rośnie dzięki konsumpcji, a wymiana handlowa Unii Europejsk...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas