Reklama

Polacy niezbyt chętni zaangażowaniu firm w promocję równości

Prawie połowa internautów niechętnie patrzy na angażowanie się marek w wsparcie społeczności LGBTQ+. Ale już 26 procent zdecydowanie takie działania popiera.

Aktualizacja: 27.06.2019 06:33 Publikacja: 26.06.2019 12:51

Polacy niezbyt chętni zaangażowaniu firm w promocję równości

Foto: AFP

Prawie połowa przebadanych konsumentów uważa, że marki nie powinny się angażować w spory światopoglądowe związane ze społecznością LGBTQ+. Z badania agencji mediowej Wavemaker, o którego wynikach napisały Wirtualne Media, wynika, że 45 proc. polskich internautów jest raczej lub zdecydowanie przeciwnych wspieraniu przez firmy i ich marki parad równości i działalności społeczności LGBTQ+. 29 procent przebadanych Polaków jest obojętna w temacie, a aż 26 procent popiera zaangażowanie marek w takie sprawy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Ważny unijny sektor już się odradzał. Cła Donalda Trumpa mogą go na nowo znokautować
Biznes
Amunicja dla wojska, wzrost cen mieszkań i złoto na historycznych szczytach
Biznes
Są pierwsze sukcesy deregulacji. Skorzystają wszyscy, nie tylko przedsiębiorcy
Biznes
Technologiczna odporność Europy. Jakie korzyści niesie program STEP
Biznes
Chiny kontra USA, konsumpcja napędza PKB, wymiana handlowa UE z Rosją
Reklama
Reklama