Reklama

Uber Eats rozszerza ofertę o restauracje z własnymi dostawcami

Aplikacja do zamawiania posiłków chce zawalczyć o restauracje, które już mają swoich własnych dostawców.

Aktualizacja: 03.07.2019 11:42 Publikacja: 03.07.2019 11:34

Uber Eats rozszerza ofertę o restauracje z własnymi dostawcami

Foto: Shutterstock

Dotąd Uber Eats współpracował wyłącznie z restauracjami, które chciały zaoferować swoim klientom dostawę przez kurierów dostępnych w aplikacji Uber Eats. Dziś platforma rozszerza swoją działalność również na lokale, angażujące swoich własnych dostawców – oferta nazywa się „Bring Your Own Courier”.

W jej ramach ponad 120 tys. restauracji w Belgii, Francji, Włoszech, Portugalii, Hiszpanii, a także w Polsce może teraz obsługiwać klientów i rozwijać działalność dzięki Uber Eats. Dla restauracji wyposażonych we własne zaplecze dostawców wprowadzono dodatkowo niższą opłatę. 

Czytaj także:  Uber szykuje rewolucję. Miejska sieć lotnicza i jedzenie z drona 

Jak podaje firma głównym celem wprowadzenia nowej opcji dostawy jest zapewnienie użytkownikom Uber Eats znacznie większego wyboru dań spośród dostępnych w aplikacji restauracji. Z aplikacji korzysta już dziś 220 tys. lokali w ponad 500 miastach na całym świecie. Restauracje korzystające z własnych dostawców będą ponosiły niższą opłatę. Dotyczy to 5 tys. lokali Polsce.

Dynamicznie rosnący rynek dostaw jedzenia, odgrywający coraz większą rolę we wzroście małych i średnich firm, do 2023 r. ma osiągnąć wartość blisko 21 mld dol. Dodatkowo dla 70 proc. małych i średnich restauracji współpracujących z Uber Eats dostawy posiłków będą stanowiły coraz większą część ich ogólnych przychodów.

Reklama
Reklama

- Chcemy pomóc jak największej liczbie restauracji, otwierając ich „wirtualne drzwi” i dając wartość dla ich biznesu. Z tego powodu udostępniamy naszą technologię wszystkim restauracjom chcącym rozwijać swoją działalność dzięki Uber Eats. Zarówno dla rodzinnej pizzerii, która właśnie dokonała pierwszej dostawy, jak i dla ulubionych restauracji, które chcą dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów. Jesteśmy głęboko przekonani, że nowe rozwiązanie będzie szansą na rozwój dla dużych i małych restauracji, a użytkownikom aplikacji umożliwi jeszcze bogatszy wybór dań – mówi Rodrigo Arévalo, szef Uber Eats w regionie EMEA. 

Uber Eats działa w 10 miastach w Polsce: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Łodzi, Katowicach i Lublinie. Dzięki rosnącej popularności aplikacji nad Wisłą, Polska szybko stała się jednym z największych rynków dla tej usługi w całej Europie.

Uber Eats jest obecnie dostępny w ponad 500 miastach, w 36 krajach na całym świecie, pozwalając użytkownikom na zamawianie posiłków z ponad 220 tysięcy restauracji.

Jednym z głównych klientów jest sieć McDonald’s, usługa dowozu została wprowadzona w 2017 r. Od tego czasu zrealizowano ponad 1,2 mln zamówień.

Biznes
UE przedłuży życie samochodów spalinowych
Biznes
Elon Musk jest jeszcze bogatszy. Jako pierwszy przekroczył rekordową granicę
Biznes
NATO dwóch prędkości, pożyczka dla Ukrainy i chińskie surowce dla Europy
Biznes
Od sukcesu Roomby do groźby bankructwa. iRobot zmienia właściciela
Biznes
Rekord zbrojeniówki, droższe paczki z Chin i hossa na GPW przed świętami
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama