Reklama
Rozwiń

Multikino nie czekało na serwis drukarek. Kupiło nowe

Sieć kin szybko wymieniła urządzenia Novitusa, które z początkiem roku uległy awarii, na sprzęt innej firmy.

Aktualizacja: 03.01.2020 15:24 Publikacja: 03.01.2020 12:54

Multikino nie czekało na serwis drukarek. Kupiło nowe

Foto: Fotorzepa, Jakub Kamiński

Informacja o awarii drukarek Delio firmy Novitus (z grupy Compa) obiegła wczoraj media. Problem dotyczył kilku tysięcy urządzeń. W drukarkach wyświetlał się „błąd zegara” i w efekcie wielu przedsiębiorców nie mogło obsługiwać klientów. Producent kas zadeklarował jak najszybsze naprawienie usterki, ale jak się okazuje nie wszystkie firmy zdecydowały się iść tą drogą.

- Mając na względzie dobro naszych klientów, nie chcieliśmy czekać na pomoc serwisu od dostawcy drukarek, które uległy awarii, dlatego natychmiast zdecydowaliśmy się na zakup nowego sprzętu. Jesteśmy bardzo wdzięczni firmie LSI Software za wsparcie i niezwykle sprawne działanie, które pozwoliło wznowić sprzedaż biletów na terenie naszych kin w ciągu doby od zaistnienia usterki – komentuje Mariusz Spisz, członek zarządu Multikina. Dodaje, że nowe drukarki, które pojawiły się w multipleksach, nie tylko umożliwiły już dziś normalną sprzedaż biletów w kasach, ale dodatkowo spełniają też standardy nakładane przez nowe regulacje, które zaczną obowiązywać w czerwcu 2020 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes
Linda Yaccarino rezygnuje z funkcji prezesa X po kontrowersjach z chatbotem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Rząd nie wyklucza wyłączenia X w Polsce przez skandaliczne wpisy Groka
Biznes
Norwegia wyrzuciła rosyjskich rybaków ze swoich wód. Stanowili zagrożenie
Biznes
Giełdowe spółki wolne od pozwów synów Zygmunta Solorza
Biznes
Polska bezbronna wobec dronów, negocjacje UE-USA, możliwe spadki cen mieszkań