Aktualizacja: 15.01.2020 10:41 Publikacja: 15.01.2020 07:26
Foto: Adobe Stock
Takiej decyzji należało spodziewać się od końca ubiegłego tygodnia. W ostatni piątek urząd poinformował, że postępowanie dotyczące manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach produkowanych przez koncern Volkswagena jest na końcowym etapie. Producent stosował w produkowanych po 2008 roku samochodach marek Volkswagen, Skoda, Audi i Seat oprogramowanie, które w warunkach testowych pozwalało zaniżać emisje tlenków azotu. Urząd postawił zarzuty: rozpowszechniania w reklamach nieprawdziwych informacji sugerujących, że auta koncernu są ekologiczne i spełniają normy emisji, informowania w świadectwach homologacji o nieprawdziwych parametrach emisji tlenków azotu, a także kierowania wytycznych do sprzedawców, które mogły prowadzić do odrzucania reklamacji dotyczących emisji.
Transformacja branży tworzyw sztucznych jest kluczowa z punktu widzenia zrównoważonej gospodarki i obiegu zamkni...
Branża IT mierzy się z długami i falą zwolnień, USA nie poprze nowych sankcji na Rosję, a Honda ogranicza inwest...
Dziś ambasadorowie krajów UE powinni zatwierdzić zasady Funduszu SAFE, z którego będzie można pożyczyć 150 mld e...
Choć na dopłaty do elektryków złożone zostały wnioski warte ponad 120 mln zł, nie wypłacono jeszcze ani złotówki...
DefendEye stworzył nowatorską broń, która żołnierzowi lub ratownikowi pozwala wystrzelić bezzałogowy statek powi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas