Aktualizacja: 15.01.2020 10:41 Publikacja: 15.01.2020 07:26
Foto: Adobe Stock
Takiej decyzji należało spodziewać się od końca ubiegłego tygodnia. W ostatni piątek urząd poinformował, że postępowanie dotyczące manipulowania wskaźnikami emisji spalin w samochodach produkowanych przez koncern Volkswagena jest na końcowym etapie. Producent stosował w produkowanych po 2008 roku samochodach marek Volkswagen, Skoda, Audi i Seat oprogramowanie, które w warunkach testowych pozwalało zaniżać emisje tlenków azotu. Urząd postawił zarzuty: rozpowszechniania w reklamach nieprawdziwych informacji sugerujących, że auta koncernu są ekologiczne i spełniają normy emisji, informowania w świadectwach homologacji o nieprawdziwych parametrach emisji tlenków azotu, a także kierowania wytycznych do sprzedawców, które mogły prowadzić do odrzucania reklamacji dotyczących emisji.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas