Reklama
Rozwiń
Reklama

Koronawirus napędza sprzedaż żeli dezynfekujących

Dezynfekujące żele do rąk sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Nie tylko w Chinach.

Aktualizacja: 27.02.2020 17:35 Publikacja: 27.02.2020 15:19

Koronawirus napędza sprzedaż żeli dezynfekujących

Foto: Shutterstock

Producenct marek Dettol i Lysol odnotowali skokowy wzrost sprzedaży swoich wyrobów wraz z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Żele dezynfekujące do rąk tych marek są postrzegane jako sposób na zapobieganie rozprzestrzeniania się epidemii, choć ich efektywność w przypadku COVID-19 nie została dotąd potwierdzona naukowo.

Właściciel marki Dettol, Reckitt Benckiser twierdzi, że w Chinach popyt na żele do rąk przewyższa podaż.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Biznes
Miało być bezpiecznie, będzie oszczędnie. Rząd majstruje przy cyberbezpieczeństwie
Biznes
Google inwestuje w Niemczech. Dobra wiadomość dla niemieckiego rządu
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Nowy cel klimatyczny UE, obniżka stóp i kłopoty handlu
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama