Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.02.2020 17:35 Publikacja: 27.02.2020 15:19
Foto: Shutterstock
Producenct marek Dettol i Lysol odnotowali skokowy wzrost sprzedaży swoich wyrobów wraz z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Żele dezynfekujące do rąk tych marek są postrzegane jako sposób na zapobieganie rozprzestrzeniania się epidemii, choć ich efektywność w przypadku COVID-19 nie została dotąd potwierdzona naukowo.
Właściciel marki Dettol, Reckitt Benckiser twierdzi, że w Chinach popyt na żele do rąk przewyższa podaż.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas