Podwojenia przychodów, do ponad 400 mln zł, spodziewa się w tym roku warszawskie Cyfrowe Centrum Serwisowe. Jest jedną z największych w naszym regionie firm zajmujących się naprawami sprzętu telekomunikacyjnego.
Spółka ma zawarte umowy z ośmioma światowymi producentami telefonów komórkowych, serwisuje sprzęt przysyłany z niemal dziesięciu krajów, weszła także na rynki Ukrainy i Litwy, gdzie utworzyła swoje spółki.
– Zagraniczna ekspansja, a także zmiany organizacyjne i poszerzenie profilu sprawiają, że przewidujemy skokowy rozwój firmy – powiedział „Rz” Jerzy Maciej Zygmunt, prezes Centrum. – Początkowo w sąsiednich krajach zamierzaliśmy przejąć lokalne firmy serwisowe, ale się okazało, szczególnie na Ukrainie, że byłoby to zbyt ryzykowne – dodał. Nie było tam firm, które mogłyby spełnić kryteria producentów telefonów.
Cyfrowe Centrum Serwisowe nie rezygnuje z planów przejęć ani w Polsce, ani poza jej granicami. Jak dotychczas firma inwestuje w nowe przedsięwzięcia własne środki. Codziennie trafia do niej w ramach obsługi gwarancyjnej oraz do napraw pogwarancyjnych ok. 1 tys. telefonów komórkowych.