Alkoholowa grupa nie zdradza w komunikacie, ile Bruce Willis zamierza w nią zainwestować ani ile jej akcji obejmie. Podaje jedynie, że zamierza zaangażować się osobiście i finansowo, aby wzmocnić wzrost sprzedaży Sobieskiego i pozostałych marek grupy na świecie. Bruce Willis ma wejść do rady nadzorczej Belvedere. Jego kandydatura ma zostać zaproponowana na kolejnym walnym zgromadzeniu akcjonariuszy spółki.
W kwietniu tego roku "Rzeczpospolita" jako pierwsza napisała, że Bruce Willis zostanie twarzą marki Sobieski. Gwiazda znana z m.in. serii filmów "Szklana Pułapka" promuje wódkę Sobieski m.in. w Polsce Hiszpanii, Francji, krajach bałtyckich, na Ukrainie oraz w Chinach.
Pod koniec sierpnia 2009 r. Krzysztof Tryliński, dyrektor generalny i główny udziałowiec Belvedere poinformował nas, że spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami. Jego zdaniem najkorzystniejsze byłaby dla spółki, która zamierza skupić się na produkcji wódki, sprzedaż niestrategicznej części biznesu funduszom inwestycyjnym. Jednak zarząd Belvedere nie wyklucza także wejścia do spółki inwestora finansowego, który zostałby jej mniejszościowym udziałowcem. Producent wódki Sobieski bierze pod uwagę podwyższenie kapitału. Do inwestora trafiłoby nie więcej niż 30 proc.
Na giełdzie paryskiej około 15.00 akcje Belvedere drożały o ponad 15 proc. W Warszawie natomiast walory spółki zyskiwały o niemal 9 proc. — Inwestorzy zareagowali pozytywnie, ponieważ spółka zagrożona upadłością ogłosiła, że ma inwestora, który widzi w niej potencjał i chce się zaangażować kapitałowo — komentuje Monika Kalwasińska, analityk Domu Maklerskiego PKO BP. Jej zdaniem, nowego inwestora mogły przekonać przede wszystkim dobre wyniki sprzedażowe, jakie Belvedere osiąga w Stanach Zjednoczonych.