— Osiągnięty poziom dystrybucji Tigera pozwolił nam na rozpoczęcie działań promocyjnych — mówi "Rz" Dorota Liszka, rzecznik prasowy Grupy Maspex. Ta czołowa firma spożywcza w Europie Środkowo - Wschodniej produkuje znany napój energetyczny od końca 2010 r. Licencji na jego wytwarzanie udzielił jej właściciel znaku "Tiger" Dariusz Michalczewski. Wcześniej przez kilka lat były bokser współpracował z firmą FoodCare (obecnie procesuje się z nią o prawa do marki).
Kampania telewizyjna Tigera w największych stacjach składa się z kilku 30-sekundowych filmów emitowanych jeden po drugim w niewielkich odstępach czasowych. Każdy ze spotów opowiada o innym bohaterze, który dzięki sile napojów Tiger wychodzi zwycięsko z sytuacji bez wyjścia. Maspex uruchomił także strona internetową napoju Tiger. Jest ona połączona z z profilem marki na Facebooku.
Maspex walczy z Tigerem nie tylko o polski rynek napojów energetycznych. Wiosną tego roku rozpoczął sprzedaż marki w Bułgarii, Rumunii oraz na Litwie i na Łotwie.
b.d.