Akcja promocyjna koncernu Coca-Cola zaczynająca się 100 dni przed Euro 2012 realizowana będzie na ponad 70 rynkach świata. Składa się na nią m.in. spot telewizyjny oraz platforma interaktywna, która wystartuje w kwietniu. Będzie zawierała aplikacje na urządzenia mobilne, Internet i media społecznościowe, m.in. serwis Facebook. Coca-Cola przeprowadzi także akcje promocyjne w punktach sprzedaży. W tysiącach sklepów, na pięciu kontynentach zostanie wprowadzony system identyfikacji wizualnej, a niektóre jego elementy będą obejmować pionierską technologię tzw. rzeczywistości rozszerzonej, która pozwoli klientom zaangażować się w kampanię bezpośrednio w sklepie.
Nad przygotowaniem kampanii Coca-Coli pracowało osiem agencji reklamowych. Za strategię odpowiedzialna była agencja Naked.
Efekty przygotowań do Euro ogłosił także Carlsberg, który od 24 lat jest sponsorem europejskich mistrzostw piłkarskich. W każdym z miast gospodarzy turnieju stanie miasteczko kibiców Carlsberg FanCamp ze strefą noclegową oraz specjalnymi, nie tylko piłkarskimi atrakcjami. Miasteczka będą otwarte dla wszystkich, a wstęp na ich teren - poza strefą noclegową - darmowy .
-Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we współpracy przy mistrzostwach Europy wiemy, że najważniejsze będzie stworzenie wyjątkowej atmosfery podczas piłkarskiego święta. Wierzymy, że Polacy dadzą radę. Właśnie, dlatego po raz pierwszy w historii budujemy miasteczka Carlsberg FanCamp, które dzięki licznym atrakcjom oraz możliwości przeżywania wspólnie z kibicami z całej Europy niezapomnianych chwili, pozwolą pokazać się nam, wszystkim Polakom z najlepszej strony – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. Euro 2012 w Carlsberg Polska
W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano najdogodniejsze lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.