Coca-Cola i Carlsberg przygotowują się do Euro

Coca – Cola rozpoczyna globalną kampanię marketingową pod hasłem Let's get crazy. Carlsberg stawia na miasteczka kibiców

Publikacja: 29.02.2012 11:24

Coca-Cola i Carlsberg przygotowują się do Euro

Foto: Fotorzepa, Piotr Nowak PN Piotr Nowak

Akcja promocyjna koncernu Coca-Cola zaczynająca się 100 dni przed Euro 2012 realizowana będzie na ponad 70 rynkach świata. Składa się na nią m.in. spot telewizyjny oraz platforma interaktywna, która wystartuje w kwietniu. Będzie  zawierała aplikacje na urządzenia mobilne, Internet i media społecznościowe, m.in. serwis Facebook. Coca-Cola przeprowadzi także akcje promocyjne w punktach sprzedaży. W tysiącach sklepów, na pięciu kontynentach zostanie wprowadzony system identyfikacji wizualnej, a niektóre jego elementy będą obejmować pionierską technologię tzw. rzeczywistości rozszerzonej, która pozwoli klientom zaangażować się w kampanię bezpośrednio w sklepie.

Nad przygotowaniem kampanii Coca-Coli pracowało osiem agencji reklamowych. Za strategię odpowiedzialna była agencja Naked.

Efekty przygotowań do Euro ogłosił także Carlsberg, który od 24 lat jest sponsorem europejskich mistrzostw piłkarskich. W każdym z miast gospodarzy turnieju stanie miasteczko kibiców  Carlsberg FanCamp ze strefą noclegową oraz specjalnymi, nie tylko piłkarskimi atrakcjami. Miasteczka będą otwarte dla wszystkich, a wstęp na ich teren - poza strefą noclegową - darmowy .

-Dzięki wieloletniemu doświadczeniu  we współpracy przy mistrzostwach Europy wiemy, że najważniejsze będzie stworzenie wyjątkowej atmosfery podczas piłkarskiego święta.  Wierzymy, że Polacy dadzą radę.  Właśnie, dlatego po raz pierwszy w historii budujemy miasteczka Carlsberg FanCamp,  które dzięki licznym atrakcjom oraz możliwości przeżywania wspólnie z kibicami z całej Europy niezapomnianych chwili, pozwolą pokazać się nam, wszystkim Polakom z najlepszej strony  – mówi Wojciech Żabiński, dyrektor ds. Euro 2012  w  Carlsberg Polska

W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano najdogodniejsze lokalizacje, które pozwolą na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.

Miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa.    Do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys. miejsc noclegowych. Powstanie także strefa zabawy, gdzie stanie namiot ze sceną, na której odbywać się będą koncerty gwiazd. Znajdzie się tam także telebim, na którym będzie można oglądać transmisje meczów na żywo. W strefie zabawy zostanie usypana również plaża, obok której stanie bar. Z kolei na ta terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki.

Akcja promocyjna koncernu Coca-Cola zaczynająca się 100 dni przed Euro 2012 realizowana będzie na ponad 70 rynkach świata. Składa się na nią m.in. spot telewizyjny oraz platforma interaktywna, która wystartuje w kwietniu. Będzie  zawierała aplikacje na urządzenia mobilne, Internet i media społecznościowe, m.in. serwis Facebook. Coca-Cola przeprowadzi także akcje promocyjne w punktach sprzedaży. W tysiącach sklepów, na pięciu kontynentach zostanie wprowadzony system identyfikacji wizualnej, a niektóre jego elementy będą obejmować pionierską technologię tzw. rzeczywistości rozszerzonej, która pozwoli klientom zaangażować się w kampanię bezpośrednio w sklepie.

Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej