Reklama

Ryczałty Playa lepsze dla firm

Dziś P4, operator sieci Play przedstawił nową ofertę dla „regonowców", czyli klientów biznesowych, w ramach pakietu Formuła 4.0

Publikacja: 02.04.2012 15:39

Ryczałty Playa lepsze dla firm

Foto: Fotorzepa, Szymon Laszewski Szymon Laszewski

Wejdzie ona na rynek 4 kwietnia i jest zbliżona do ogłoszonej w ubiegłym tygodniu oferty dla osób indywidualnych. Ma jednak swój hit – ryczałtową opłatą objęto także połączenia głosowe do sieci stacjonarnych w kraju.

Nieco wyższa niż w ofercie dla osób fizycznych jest cena najtańszego pakietu SIM-Only w ujęciu z VAT.  Dla firm migrujących, przedłużających umowę i chcących nowy numer to 65 zł, czyli 79,95 zł z VAT (wobec 79 zł  - z małym pakietem internetowym dla migrujących i przedłużających umowę osób indywidualnych). Oferta SIM Only dla firm z paczką 2GB jest tańsza niż dla osób indywidualnych: 92,25 zł (wobec 99 zł dla migrujących i przedłużających kontrakt oraz 109 zł dla innych).

Standardowo wyższe niż w SIM-Only (i z umową dwuletnią, nie na 12 miesiące) są abonamenty z tanim telefonem lub smartfonem. Tu firma (licząc z VAT) płaci już zawsze więcej niż korzystający z Formuły 4.0 klient indywidualny. Ceny są tu różne w zależności od tego, czy firma przenosi numery, czy też chce numer nowy. Dla tej pierwszej grupy ceny są atrakcyjniejsze: 85 zł (104,55 zł z VAT), 110 zł (133,3 zł z VAT) oraz 135 zł (166,05 zł z VAT).

Dla drugiej: 95 zł (z VAT 116,85 zł), 120 zł (z VAT 147,6 zł) i 145 zł (178,35 zł z VAT). W obu przypadkach w najwyższym abonamencie klient otrzymuje też dodatkowo 100 minut na rozmowy międzynarodowe.

- Ryczałty dla osób indywidualnych sprzedają się bardzo dobrze, ale o liczbach powiemy przy okazji publikacji wyników za I kwartał, czyli po świętach – mówił Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4.

Reklama
Reklama

Według niego Play chce umocnić swoją pozycję na rynku biznesowym. Ubiegły rok zakończył obsługując firmy, posiadające w Play 530 tys. aktywnych kart SIM.  Z początkiem br. operator został partnerem PLL LOT. Dobrzyński poinformował dziś, że klienci Playa zostaną objęci premiowym programem, do którego należy przewoźnik (Miles and More), wypierając z pozycji Polską Telefonię Cyfrową (T-Mobile).

PTC w ub. tygodniu wprowadziła bliźniaczą wobec oferty Play propozycję dla klientów indywidualnych i analogiczny pakiet dla klientów biznesowych. Orange zaś wyprzedził o dwa dni konferencję Playa i w sobotę – na blogu rzecznika  grupy TP - można było znaleźć informację, że operator ma ofertę za 79 zł dla firm.  – To oferta niestandardowa, dostępna u naszych przedstawicieli, ale jeśli ktoś uda się do salonu także tam ją dostanie – zapewnia Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

- Jeśli można tu coś komentować to może tyle, że gdy wprowadziliśmy Play Fresh z ceną 29 gr. za minutę, konkurencja także się do nas dostosowywała – mówi Marcin Gruszka, rzecznik P4. Dodaje, że wówczas jednak oferty konkurencji różniły się od oferty Playa mocniej niż obecnie.

Biznes
Polak wśród najlepszych dyrektorów zarządzających na świecie
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Biznes
Umowa na 180 czołgów K2. Tym razem skorzysta polski przemysł
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama