Nowy Lincoln dla młodszych, bogatszych klientów

Ford przygotował nowe modele Lincolna z panoramicznym szklanym dachem w opcji dla młodszych i bogatszych klientów

Publikacja: 03.04.2012 17:16

Nowy Lincoln dla młodszych, bogatszych klientów

Foto: Materiały Producenta

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością, która ma wyróżniać sedana Lincoln MKZ na  zatłoczonym rynku luksusowych aut jest nowy chowany szklany dach o powierzchni 1,5 m2. Ford postanowił  ożywić    tę markę, która szczyt popularności miała dwie dekady temu. Zakłada też, że nowa sylwetka, bardziej eleganckie salony i  osobiste podejście do klienta pozwolą zwiększyć sprzedaż.

MKZ, który zostanie pokazany w tym tygodniu podczas  salonu w  Nowym Jorku jest jednym z siedmiu nowych albo przerobionych modeli, które pojawią się na rynku do 29015 r. i pozwolą odrodzić tę markę.

- Zdajemy sobie sprawę, że czeka nas długa droga, ale sądzę, że stworzyliśmy dobre  podstawy nowym produktem, a także chcemy wykorzystać doświadczenia konsumentów – stwierdził szef Forda na obie Ameryki, Mark Fields podczas spotkania z prasą.

Lincoln był w latach 90. najlepiej sprzedającą się w USA marką luksusowych pojazdów, ale w ubiegłym roku sprzedaż zmalała do 85 643 sztuk, wyniosła mniej niż połowa Lexusa.F ord chce także obniżyć z 65 do 57 lat średni wiek klientów kupujących auta Lincolna i dotrzeć do tych, których średnie dochody są o 50 proc. wyższe od krajowych i wynoszą niemal 160 tys. dolarów rocznie.

Producent ma nadzieję, że waz z upływem czasu połowa klientów z segmentu premium zrezygnuje z innych marek i przyjdzie do niego. Teraz na Lincolna przypada 37 proc. rynku.

Chcąc zachęcić odwiedzających salony dla jazd testowych Lincolnem Ford przygotowuje różne inicjatywy, np.  „wieczorne randki Lincolnem" -  poinformował szef globalnego marketingu Forda, Jim Farley. – Aby wynagrodzić wybór naszej marki zawieziemy ciebie i osoby towarzyszące na kolację Lincolnem. Będzie to wspaniały sposób przełamania oporów, pojawiających się u wielu klientów – dodaje.

Ford nie opublikował jeszcze cennika na MKZ, ani też ceny opcjonalnego szklanego dachu. Widomo tylko,  że to auto ma konkurować z Cadillakiem CTS i Lexusem ES.

MKZ będzie napędzany jednym z  trzech rodzajów silników, w tym także systemem hybrydowym, spalającym w mieście 5,7 litra benzyny. W typowym wyposażeniu auto ma system śledzenia pasa ruchu, nawigację i dotykowy monitor rozrywek MyLincoln Touch.

MKZ jest pierwszym od lat 70. modelem opracowanym przez grupę stylistów i projektantów pracujących wyłącznie dla tej luksusowej marki, Kieruje nią Max Wolff, dawny projektant nadwozia Cadillaca w General Motors. – Naprawdę bardzo starali się, by to auto wyróżniało się zawartością, komfortem prowadzenia i samej jazdy orz wyciszeniem kabiny –przyznała Rebecca Lindland, analityk z IHS Automotive.

Najbardziej rzucającą się w oczy nowością, która ma wyróżniać sedana Lincoln MKZ na  zatłoczonym rynku luksusowych aut jest nowy chowany szklany dach o powierzchni 1,5 m2. Ford postanowił  ożywić    tę markę, która szczyt popularności miała dwie dekady temu. Zakłada też, że nowa sylwetka, bardziej eleganckie salony i  osobiste podejście do klienta pozwolą zwiększyć sprzedaż.

MKZ, który zostanie pokazany w tym tygodniu podczas  salonu w  Nowym Jorku jest jednym z siedmiu nowych albo przerobionych modeli, które pojawią się na rynku do 29015 r. i pozwolą odrodzić tę markę.

Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki