Wczoraj należące do Zygmunta Solorza-Zaka Polkomtel, operator sieci Plus i satelitarna platforma telewizyjna Cyfrowy Polsat zaczęły wzajemną sprzedaż swoich usług. Na razie oferty obu firm można znaleźć w 200 sklepach każdej z nich. Do końca roku kooperacja obejmie wszystkie punkty sprzedaży operatorów. Polkomtel poinformował też, że zrealizował plan sprzedaży usługi Avocado – mobilnego konta bankowego, uruchomionego w kooperacji z BZ WBK. Od listopada skorzystało z niego 30 tys. klientów Plusa.

Aby utrzymać tempo przyrostu, operator poszerzy teraz ofertę Avocado o nowe usługi ubezpieczeniowe: będą nim objęte np. przedmioty kupione przy użyciu karty powiązanej z kontem.

Polkomtel oferuje od dłuższego czasu ubezpieczenia dla podróżnych. Jak podaje, w tym roku aktywuje 110-120 takich pakietów miesięcznie. Jest to jednak usługa jednorazowa, a nie cykliczna.

Ubezpieczenia (od laptopa i telefonu po pakiet medyczny i ubezpieczenie szpitalne) sprzedaje także Centertel, operator sieci Orange. Według informacji uzyskanej od operatora, ubezpieczyło się u niego ponad 260 tys. klientów.