Play wierzy teraz w pre-paid bez rocznej ważności konta

Od 1 lipca życie karty pre-paid w Plusie wydłuża się do roku. Pod koniec ubiegłego roku wprowadziła je Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile). Tymczasem P4 (Play), który pierwszy wprowadził roczną ważność konta stawia już na coś innego

Publikacja: 22.06.2012 14:21

Najmłodszy z dużych operatorów w kraju zaprezentował dziś nową ofertę pre-paid: Play na Kartę, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci. „Zawsze zero złotych za minutę, zawsze zero złotych za sms do wszystkich w Play"- brzmi hasło pod którym operator będzie ją promował.

Sieć sądzi, że nowa propozycja stanie się z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej. Klienci Fresha mogą przejść do nowej oferty korzystając ze specjalnych kodów.

- Liczymy, że przez rok przejdzie na nią połowa bazy użytkowników Play Fresh – mówił dziś Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4. Można szacować, że chodzi o około 2 mln klientów.

P4 tłumaczy wprowadzenie nowej oferty na kilka sposób. Według Dobrzyńskiego podstawowy to prostota nowej oferty.

W Play Fresh, aby uruchomić tzw. „stan darmowy" klient musi doładować konto 30 zł i wybrać odpowiedni kod.

W nowej ofercie Play na Kartę, komunikacja opiera się o zróżnicowane kwoty: zaczynające się od 5 zł. Ale – i to jest pewnego rodzaju powrót do dawnej polityki – limituje okres tej „darmowości". Dla przykładu, kupując starter za 5 zł użytkownik otrzymuje możliwość dzwonienia i esemesowania w ramach sieci na 5 dni, a po tym okresie może tylko odbierać połączenia przychodzące, jeszcze przez 60 dni.

Miesiąc takich darmowych usług w sieci kosztuje od 25 zł. Czyli o 5 zł mniej niż w „Stanie Darmowym" Play Fresh.

P4 liczy, że nowe podejście podniesie mu wskaźnik ARPU w pre-paidzie, ale też napędzi nowych klientów.

Dobrzyński ocenił, że mimo to, proporcje bazy użytkowników w której 56 proc. stanowi pre-paid nie zmienią się.

Play w końcu marca br. obsługiwał w sumie 7,4 mln aktywnych kart SIM.

Najmłodszy z dużych operatorów w kraju zaprezentował dziś nową ofertę pre-paid: Play na Kartę, w której komunikuje darmowe połączenia i smsy w ramach sieci. „Zawsze zero złotych za minutę, zawsze zero złotych za sms do wszystkich w Play"- brzmi hasło pod którym operator będzie ją promował.

Sieć sądzi, że nowa propozycja stanie się z czasem główną ofertą przedpłaconą. Obecnie jest nią Play Fresh, który dziś może odpowiadać za około 70-80 proc. bazy użytkowników usługi przedpłaconej. Klienci Fresha mogą przejść do nowej oferty korzystając ze specjalnych kodów.

Biznes
Aktywa oligarchów trafią do firm i osób w Unii poszkodowanych przez rosyjski reżim
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne