- Brytyjski rynek należy do dziesiątki największych rynków wódki na świecie, a w ostatnich latach wzrósł dwukrotnie. Ponadto, Wielka Brytania jest drugim największym importerem Żubrówki, która plasuje się tam w kategorii premium. Nasz nowy partner, First Drinks Brands, ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu pozycji alkoholi premium na rynku i wierzymy się, że przyczyni się do dalszego sukcesu Żubrówki – mówi Vincent Heavy, dyrektor działu eksport CEDC, wicelidera polskiego rynku wódki i jej największego producenta w Rosji.
First Drinks Brands, firma z grupy William Grant & Sons, jest liderem dystrybucji alkoholi premium w Wielkiej Brytanii. Nowy dystrybutor przygotował na rynek brytyjski nową kampanię „Discover The Legend" („Odkryj legendę" ), nawiązującą do korzeni wódki i - jak informuje CEDC – „ jej legendarnego charakteru". Podkreśla w niej m.in. związek Żubrówki z z regionem Puszczy Białowieskiej.
Ambasadorem Żubrówka Bison Grass w Wielkiej Brytanii będzie Paweł Rolka, bar manager z wieloletnim stażem w największych londyńskich klubów. Kampanię pod względem wizerunkowym przygotowała Kristjana S. Williams, artystka i projektantka mody.