- Byliśmy w stanie zrekompensować spadek stawek MTR i generujemy przychody zgodne z naszymi założeniami – powiedział Joergen Bang-Jensen, prezes P4.
Liczba klientów Playa zwiększyła się w tym czasie o 32 proc. do 7,8 mln.
Według Joergena Bang-Jensena daje to spółce 15 proc. udziałów w rynku. – To dla nas ważne bo początkowo nikt nie wierzył, że osiągniemy taki udział. Prognozowano, że osiągniemy około 5 proc.
Większość klientów, zdobywanych przez P4 przechodzi do operatora od konkurencji. Według Bang-Jensena, Play utrzymuje 64-proc. udział w rynku MNP (przenoszonych numerów komórkowych, ang. mobile number portability).
Bang –Jensen poinformował też, że blisko połowa smartfonów sprzedawanych obecnie przez telekom to Iphone'y. – Zaskoczeniem dla nas jest, że za 89 proc. tej sprzedaży odpowiada najnowszy model iPhone'a, iPhone 4S, mimo że zdaniem naszego partnera większą popularnością powinny cieszyć się modele starsze (również tańsze – red.). Polacy najwyraźniej chcą mieć to, co najnowsze – powiedział prezes P4.