Cały 2013 r. to obchody 80. Rocznicy powstania marki, kojarzonej z charakterystycznym logo z krokodylem. René Lacoste założył ją z myślą o ubraniach dla sportowców – głównie tenisistów, a do dzisiaj związki zwłaszcza z tą dyscypliną są bardzo silne.
Elementem obchodów jest także specjalna kolekcja zegarków – ich koperty mają ośmiokątny kształt inspirowany wyglądem uchwyty rączki rakiety tenisowej oraz prążkowany, silikonowy pasek przypominający kołnierzyk i mankiety oryginalnej koszulki polo Lacoste. W Polsce ich wyłącznym dystrybutorem jest firma Zibi, która podaje, że specjalna kolekcja zegarków jest ograniczona do 800 sztuk na każdy kolor. W sklepach jeszcze ich nie ma, ale powinny być dostępne już w przyszłym tygodniu. Każdy egzemplarz ma indywidualny numer wygrawerowany na odwrocie.
Kolekcje limitowane to standardowy sposób producentów na sprzedaż zegarków po znacznie wyższych niż normalnie cenach. W przypadku Lacoste ceny nie są astronomiczne – limitowane zegarki dostępne w sieci salonów Time Trend będą kosztowały 399 zł.