– Dropss to pierwszy projekt prezentujący nasze nowe podejście do rynku. Staramy się pokazać, że można pewne rzeczy robić inaczej. Ten projekt dowodzi też, że – wbrew temu, co się o mnie mówi – nie koncentruję się tylko na segmencie B2B – mówi w wywiadzie dla „Parkietu" nowy prezes Netii Adam Sawicki.
Dropss to nowa marka, pod którą od kilku dni Netia sprzedaje stacjonarny internet.
Sawicki jest obecnie szefem dwuosobowego zarządu. W piątek, po trwającym w czwartek posiedzeniu rady nadzorczej, ustąpili z rady Tom Ruhan (prawnik, specjalista od regulacji i fuzji i przejęć, który w 2003 r. odpowiadał za restrukturyzację finansową telekomu; odejdzie z firmy) i Tomasz Szopa (pozostanie w Netii jako dyrektor generalny ds. rynku klientów indywidualnych).
Według Sawickiego bardzo ważnym elementem strategii alternatywnego operatora stacjonarnego pozostaje telewizja. – Dlatego drugim istotnym projektem w segmencie klientów indywidualnych, który ruszy jesienią, będzie oferta operatora kablowego z wykorzystaniem sieci po dawnym Asterze. To będzie przygoda. Obiecuję ciekawe rzeczy – mówi Sawicki.
Jest prezesem Netii od czerwca. W czwartek przedstawił radzie zarys planu dla firmy, ale deklaruje, że wypracowywanie strategii będzie się odbywało w dialogu z radą nadzorczą. Zasiada w niej główny akcjonariusz Zbigniew Jakubas.