Pierwszy sklep w ramach tego nowego projektu został uruchomiony na ul. Bennetta 2 w Warszawie – niedaleko lotniska Okęcie. Jak czytamy w komunikacie ma znacznie poszerzony asortyment oferujący świeże produkty, w tym owoce i warzywa na wagę, produkty brandowe i marki własne firmy Tesco. Klienci będą mogli korzystać w nowych sklepach Tesco Express zarówno z programu lojalnościowego Vitay (Orlen), jak i Clubcard (Tesco).
Strony zaznaczają, że projekt jest w fazie testowej. W jego ramach planowane jest stworzenie 10 sklepów Tesco Express na wybranych stacjach paliw Orlen w Warszawie, Łodzi i Krakowie. Program testowy potrwa rok.
- Podejmując współpracę pilotażową z Tesco liczymy na wypracowanie rozwiązań, które zapewnią naszym klientom wygodę i szybkość dokonywania codziennych zakupów podczas wizyty na stacji paliw. Liczymy, że efekty naszej współpracy spotkają się z uznaniem naszych obecnych klientów i zachęcą nowych nabywców do odwiedzania stacji naszej sieci – mówi Marek Balawejder, Dyrektor Wykonawczy ds. Sprzedaży Detalicznej PKN Orlen.
- Czerpiąc z doświadczeń Grupy Tesco na rynkach międzynarodowych oraz wykorzystując siłę marki w Polsce postanowiliśmy zaproponować klientom nową jakość w segmencie convenience, bazującą na testowej współpracy silnych i doświadczonych partnerów – mówi Beata Gadamska, Dyrektor Zmian Biznesowych, odpowiedzialna za program convenience w Tesco Polska.