T-Mobile zapowiada silniejszą konkurencję o firmy

Operator liczy na wyższe przychody i spadek kosztów usług. Ma to być możliwe dzięki przejęciu GTS Poland.

Publikacja: 20.01.2015 10:48

T-Mobile Polska będzie mocniej konkurować z Orange Polska i Netią o klientów biznesowych. Analitycy

T-Mobile Polska będzie mocniej konkurować z Orange Polska i Netią o klientów biznesowych. Analitycy spodziewają się spadków cen.

Foto: Bloomberg

– Firmy w Polsce zaczynają wymagać od dostawców telekomunikacyjnych kompleksowej obsługi – przekonywał w poniedziałek Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek biznesowy.

Matejov prezentował plan, jak walczyć o klientów biznesowych (firmy prywatne i instytucje publiczne) po połączeniu komórkowego operatora i przejętego w ub.r. telekomu stacjonarnego GTS Poland. 15 stycznia marka znikła z rynku, a oferta tego stacjonarnego operatora jest dziś sprzedawana pod marką T-Mobile.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca