T-Mobile zapowiada silniejszą konkurencję o firmy

Operator liczy na wyższe przychody i spadek kosztów usług. Ma to być możliwe dzięki przejęciu GTS Poland.

Publikacja: 20.01.2015 10:48

T-Mobile Polska będzie mocniej konkurować z Orange Polska i Netią o klientów biznesowych. Analitycy

T-Mobile Polska będzie mocniej konkurować z Orange Polska i Netią o klientów biznesowych. Analitycy spodziewają się spadków cen.

Foto: Bloomberg

– Firmy w Polsce zaczynają wymagać od dostawców telekomunikacyjnych kompleksowej obsługi – przekonywał w poniedziałek Igor Matejov, członek zarządu T-Mobile Polska odpowiedzialny za rynek biznesowy.

Matejov prezentował plan, jak walczyć o klientów biznesowych (firmy prywatne i instytucje publiczne) po połączeniu komórkowego operatora i przejętego w ub.r. telekomu stacjonarnego GTS Poland. 15 stycznia marka znikła z rynku, a oferta tego stacjonarnego operatora jest dziś sprzedawana pod marką T-Mobile.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes
Chiny wyciągają rękę do USA przed rozmowami. Program Orka opóźniony
Biznes
Letnie wakacje priorytetem. Dokąd pojadą Polacy na urlop i jakie mają obawy?
Biznes
Donald Trump rozważa sprzedaż czerwonej Tesli – symbolu poparcia dla Elona Muska
Biznes
Oligarchowie - Unia Europejska: 0-5. Nie będzie zdejmowania sankcji
Biznes
Gigantyczne przejęcie w telekomunikacji. Hurtownik światłowodowy na zakupach