Mazda notuje rekordową sprzedaż i zyski

Po zaledwie dwóch latach od premiery, Mazda odnowiła swój reprezentacyjny model, limuzynę Mazda6.

Publikacja: 27.01.2015 17:30

Nowa Mazda 2 choć jest o 15 cm dłuższa od poprzedniczki, ma taką samą masę. Samochód można wybrać ze

Nowa Mazda 2 choć jest o 15 cm dłuższa od poprzedniczki, ma taką samą masę. Samochód można wybrać ze wskaźnikiem przeziernym, nie spotykanym w autach z tego segmentu.

Foto: materiały prasowe

– Chcemy w ten sposób zachęcić klientów marek premium, którzy coraz częściej pojawiają się w naszych salonach, do wyboru naszej oferty – wyjaśnia dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland Łukasz Paździor. Dodaje, że coraz częściej Mazda kupowana jest przez osoby, które do tej pory jeździły markami luksusowymi lub rozważały ich zakup. – Widzimy też, że wybierane są lepiej wyposażone, droższe wersje, co jest typowe dla zamożniejszego klienta. W tej grupie mamy dużo lekarzy, prawników oraz innych wolnych zawodów i przedsiębiorców – zauważa. Z tego samego powodu koncern odnowił wnętrze z suvie CX-5.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca