Reklama

KGHM stawia na CSR

Strategiczne kierunki społecznej odpowiedzialności Polskiej Miedzi opierają się na czterech filarach.

Publikacja: 15.02.2015 21:00

CSR to równie ważny element strategii KGHM jak cele produkcyjne i finansowe.

CSR to równie ważny element strategii KGHM jak cele produkcyjne i finansowe.

Foto: Bloomberg

Zwiększanie zasobów złóż rud metali, uruchamianie nowych kopalni, zwiększanie produkcji i optymalizacja kosztów – to naturalne elementy strategii rozwoju przedsiębiorstwa górniczego, nic więc dziwnego że znalazły się w planach KGHM na lata 2015–2020. Bardzo ważnym elementem tej strategii, określanym jako jeden z fundamentów wspierających funkcjonowanie grupy KGHM, jest społeczna odpowiedzialność biznesu (z ang. CSR – corporate social responsibility).

KGHM od samego początku należy do giełdowego indeksu RESPECT. Lubińskie przedsiębiorstwo podkreśla, że celem indeksu jest wyróżnienie spółek zarządzanych w sposób odpowiedzialny i zrównoważony, a przy okazji zaakcentowanie ich atrakcyjności inwestycyjnej, którą charakteryzuje m.in. jakość raportowania, poziom relacji inwestorskich czy ład korporacyjny.

Wymarzony pakiet mikołajkowy!

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Pierwszy rok 179 zł, potem 390 zł pobierane automatycznie co roku.

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama