Jak podkreśla Dariusz Stolarczyk, wiceprezes Ruchu, w ostatnich latach internet zmienił zachowania konsumentów, którzy chcą kupować szybko, tanio i wygodnie.
– Wymaga to od firm działających na rynku e-commerce wprowadzania kolejnych udogodnień, które usprawnią i przyspieszą procedury zakupowo-logistyczne. Ruch z blisko stuletnim doświadczeniem w handlu i logistyce cieszy się wysokim poziomem zaufania, co wpływa bezpośrednio na zainteresowanie naszą usługą. Oprócz gęstej sieci punktów naszą przewagą jest również nowoczesna i sprawna logistyka, dzięki której od lat codziennie rano do kiosków trafiają poranne gazety – tłumaczy Stolarczyk.
Komputronik.pl to internetowy sklep największej w Polsce sieci sprzedaży nowoczesnych technologii i rozwiązań cyfrowych. – W przypadku sklepu internetowego dostawa jest bardzo istotna. Sposób odbioru przesyłki powinien być przede wszystkim wygodny, a zamówienie powinno znaleźć się w rękach klientów jak najszybciej. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Ruchem. To już kolejna opcja dostawy, zatem każdy klient będzie mógł znaleźć najlepsze dla siebie rozwiązanie – dodaje Sławomir Komiński, dyrektor e-commerce w Komputroniku.