Reklama

Brytyjska żywność promuje się w Polsce

Sieć sklepów Kuchnie Świata i Brytyjsko -Polska Izba Handlowa wprowadzają na polski rynek produkty spożywcze 21 brytyjskich firm. Będą dostępne, m.in. w ramach Brytyjskiej Wyspy Smaków.

Publikacja: 19.03.2015 16:19

Brytyjska żywność promuje się w Polsce

Foto: Bloomberg

Jej otwarcie planowane jest 21 marca tego roku w centrum handlowym w podwarszawskich Łomiankach. O planach stworzenia wyspy z brytyjskimi produktami „Rzeczpospolita" informowała pod koniec 2014 r.

- Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy zaoferować polskim konsumentom brytyjskie produkty, które nie są jeszcze dobrze znane w Polsce – mówi Ryszard Dymny, prezes Kuchni Świata.

Będą to m.in. herbaty, soki ekologiczne czy indyjskie sosy.

Wprowadzenie brytyjskich produktów na polski rynek to efekt rządowego programu prowadzonego przez Brytyjsko-Polską Izbę Handlową (BPCC) i wspierane przez UKTI (Brytyjskie Ministerstwo Handlu i Inwestycji). Poprzedziły je konsumenckie sesje degustacyjne i rozmowami z przedstawicielami polskiego handlu i dystrybucji w ramach etapu nazywanego „Taste of Britain".

- Interakcja z polskimi konsumentami w czasie sesji degustacyjnych pozwoliła nam poznać lokalne upodobania i do stosować do nich naszą ofertę, a konsumencki etap programu będzie funkcjonował pod hasłem „Food is GREAT Britain"– mówi Marek Schejbal, starszy konsultant w BPCC.

Reklama
Reklama

W programie bierze udział w sumie ok. 40 brytyjskich producentów, którzy wytwarzają ponad 300 produktów.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama