Reklama

CD Projekt rozkręca kampanię marketingową

Giełdowy producent gier komputerowych rozkręca działania marketingowe przed majową premierą „Wiedźmina 3”.

Aktualizacja: 20.03.2015 12:44 Publikacja: 20.03.2015 10:47

CD Projekt rozkręca kampanię marketingową

Foto: materiały prasowe

CD Projekt miał w 2014 r., na poziomie grupy, 96.2 mln zł przychodów wobec 142,2 mln zł rok temu. – Sprzedaliśmy udziały w Cdp.pl – wyjaśnia spadek obrotów Piotr Nielubowicz, wiceprezes spółki odpowiedzialny za finanse. Przypomina, że w 2013 r. Cdp.pl miał ponad 60 mln zł przychodów.

W 2014 r. przychody spółki z segmentu produkcji gier wyniosły 32,8 mln zł wobec 23,6 mln zł. – Poprawa to m.in. efekt rozkręcającej się sprzedaży do dystrybutorów produktów towarzyszących „Wiedźminowi 3", którego premiera planowana jest na 19 maja. Nielubowicz zwraca uwagę na rosnące koszty w tym obszarze co związane jest m.in. z rosnącą aktywnością marketingową przed premierą. Do 73,6 ml zł z 63,8 mln zł wzrosły przychody z dystrybucji gier w postaci cyfrowej (GOG.com). Pion zarobił netto 7,1 mln zł wobec 9,5 mln zł rok wcześniej, mimo że prowadził spore inwestycje związane m.in. z rozwojem platformy GOG Galaxy. Całą grupa miała w 2014 r. 5,2 mln zł zysku netto wobec ponad 14 mln zł rok wcześniej. Na koniec grudnia CD Projekt, na poziomie skonsolidowanym, miała 37,1 mln zł gotówki wobec 40,5 mln zł rok temu. – Nie potrzebujemy zaciągać dodatkowych kredytów – podkreśla Nielubowicz. Twierdzi, że firma ma niewykorzystane linie kredytowe na kwotę 32 mln zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Kina walczą o widzów. W ten weekend mocno tną ceny
Biznes
Indie oczyszczają Adaniego z zarzutów Hindenburga: nie było manipulacji
Biznes
Polski rynek start-upów ożyje? Potężny zastrzyk pieniędzy od PFR
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Reklama
Reklama