Efekty strategii sprzedażowej Enei

10 tysięcy klientów miesięcznie pozyskuje Enea dzięki strategii łączenia sprzedaży energii z produktami i usługami partnerów – poinformował nas Grzegorz Kinelski, wiceprezes ds. handlowych w poznańskiej grupie.

Publikacja: 27.05.2015 13:40

Efekty strategii sprzedażowej Enei

Foto: Bloomberg

Część z nich to zupełnie nowi klienci. Pozostali - to odbiorcy, którzy już wcześniej kupowali prąd od spółki po cenie taryfowej, a teraz zdecydowali się na produkt. Kinelski nie sprecyzował jednak czy na nową ofertę decyduje się więcej firm czy gospodarstw domowych.

Z jego wcześniejszych wypowiedzi wynikało jednak, że Enea nastawia się głównie na najbardziej rentowny sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Jak zauważają eksperci marże na sprzedaży również do tej grupy mocno się ostatnio uszczuplają.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej