Efekty strategii sprzedażowej Enei

10 tysięcy klientów miesięcznie pozyskuje Enea dzięki strategii łączenia sprzedaży energii z produktami i usługami partnerów – poinformował nas Grzegorz Kinelski, wiceprezes ds. handlowych w poznańskiej grupie.

Publikacja: 27.05.2015 13:40

Efekty strategii sprzedażowej Enei

Foto: Bloomberg

Część z nich to zupełnie nowi klienci. Pozostali - to odbiorcy, którzy już wcześniej kupowali prąd od spółki po cenie taryfowej, a teraz zdecydowali się na produkt. Kinelski nie sprecyzował jednak czy na nową ofertę decyduje się więcej firm czy gospodarstw domowych.

Z jego wcześniejszych wypowiedzi wynikało jednak, że Enea nastawia się głównie na najbardziej rentowny sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Jak zauważają eksperci marże na sprzedaży również do tej grupy mocno się ostatnio uszczuplają.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes
Szczyt w Paryżu, spór o cła, opóźnione strategie energetyczne – kluczowe wydarzenia gospodarcze
Biznes
Producenci i przetwórcy tworzyw sztucznych poczekają na ożywienie
Biznes
Rząd chce deregulacji, ale lista obaw firm wciąż długa
Biznes
Trump utopi świat w plastiku? Obrona przed odpadami coraz trudniejsza
Biznes
Co zrobi Europa, by się obronić? Spotkanie w Paryżu musi się skończyć konkretem