Reklama

Samochód dla gości

Przedsiębiorcy chętnie kupują minivany.

Publikacja: 07.09.2015 15:24

W tym roku sprzedaż dużych minivanów rośnie szybciej niż w poprzednim.

W tym roku sprzedaż dużych minivanów rośnie szybciej niż w poprzednim.

Foto: Seat

W 2014 roku firmy nabyły 10,2 tys. małych minivanów oraz 2,4 tys. dużych. Oznacza to, że klienci flotowi kupili ponad 77 proc. zarejestrowanych w Polsce dużych minivanów oraz blisko 48 proc. małych.

W pierwszej połowie tego roku Volkswagen sprzedał 345 Touranów, o 96 sztuk więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Zainteresowanie większym Sharanem zmalało: nabywców w pierwszym półroczu znalazło 196 takich samochodów, o 87 mniej niż w pierwszej połowie 2014 roku. Z kolei SEAT sprzedał 225 sztuk Alhambry, o 80 więcej niż w pierwszej połowie ub.r.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama