Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Najcenniejszą marką świata jest Apple wyceniane aktualnie na 170,3 mld dol. W pierwszej dziesiątce rankingu Best Global Brands znalazły się też Google (miejsce drugie), Microsoft, IBM i Samsung oraz Amazon.

Publikacja: 05.10.2015 16:24

Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 43 proc., Google jest wyceniany w rankingu Best Global Brands na 120,3 mld dol., czyli o 12 proc. wyżej niż przed rokiem, a trzecia w zestawieniu Coca-Cola, na 78,4 mld dol. (wartość tej marki obniżyła się jednak o 4 proc.). Czwarty w zestawieniu Microsoft ma markę wartą 67,7 mld dol. (czyli o 11 proc. więcej niż przed rokiem), a plasujący się za nim IBM jest „wart" 65,1 mld dol. (spadek o 10 proc.). na kolejnych miejscach znalazły się: Toyota (49 mld dol., wzrost o 16 proc.), Samsung (45,3 mld dol., tak jak w zeszłym roku), GE (42,3 mld dol., spadek o 7 proc.), McDonald's (39,8 mld dol. (spadek o 6 proc.) oraz Amazon (37,9 mld dol., wzrost o 29 proc.).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Polskie start-upy bez pieniędzy, odbudowa Ukrainy i współpraca Paryża z Londynem
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes
Pepco więcej sprzedaje i rusza ze skupem akcji
Biznes
102 przypadki konfiskaty prywatnych majątków w Rosji. Miliardy dolarów na wojnę
Biznes
Największy atak na Ukrainę, InPost z kolejnym przejęciem, Polska celem hakerów
Biznes
Czy grozi nam cybernetyczna kapitulacja? Wojna w internecie się nasila
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama