Reklama

Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Najcenniejszą marką świata jest Apple wyceniane aktualnie na 170,3 mld dol. W pierwszej dziesiątce rankingu Best Global Brands znalazły się też Google (miejsce drugie), Microsoft, IBM i Samsung oraz Amazon.

Publikacja: 05.10.2015 16:24

Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 43 proc., Google jest wyceniany w rankingu Best Global Brands na 120,3 mld dol., czyli o 12 proc. wyżej niż przed rokiem, a trzecia w zestawieniu Coca-Cola, na 78,4 mld dol. (wartość tej marki obniżyła się jednak o 4 proc.). Czwarty w zestawieniu Microsoft ma markę wartą 67,7 mld dol. (czyli o 11 proc. więcej niż przed rokiem), a plasujący się za nim IBM jest „wart" 65,1 mld dol. (spadek o 10 proc.). na kolejnych miejscach znalazły się: Toyota (49 mld dol., wzrost o 16 proc.), Samsung (45,3 mld dol., tak jak w zeszłym roku), GE (42,3 mld dol., spadek o 7 proc.), McDonald's (39,8 mld dol. (spadek o 6 proc.) oraz Amazon (37,9 mld dol., wzrost o 29 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Reklama
Reklama