Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.10.2015 16:24 Publikacja: 05.10.2015 16:24
Foto: Bloomberg
Wartość marki Apple wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 43 proc., Google jest wyceniany w rankingu Best Global Brands na 120,3 mld dol., czyli o 12 proc. wyżej niż przed rokiem, a trzecia w zestawieniu Coca-Cola, na 78,4 mld dol. (wartość tej marki obniżyła się jednak o 4 proc.). Czwarty w zestawieniu Microsoft ma markę wartą 67,7 mld dol. (czyli o 11 proc. więcej niż przed rokiem), a plasujący się za nim IBM jest „wart" 65,1 mld dol. (spadek o 10 proc.). na kolejnych miejscach znalazły się: Toyota (49 mld dol., wzrost o 16 proc.), Samsung (45,3 mld dol., tak jak w zeszłym roku), GE (42,3 mld dol., spadek o 7 proc.), McDonald's (39,8 mld dol. (spadek o 6 proc.) oraz Amazon (37,9 mld dol., wzrost o 29 proc.).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas