Reklama

Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Najcenniejszą marką świata jest Apple wyceniane aktualnie na 170,3 mld dol. W pierwszej dziesiątce rankingu Best Global Brands znalazły się też Google (miejsce drugie), Microsoft, IBM i Samsung oraz Amazon.

Publikacja: 05.10.2015 16:24

Marki technologiczne w czołówce najwyżej wycenianych na świecie

Foto: Bloomberg

Wartość marki Apple wzrosła w porównaniu z ubiegłym rokiem aż o 43 proc., Google jest wyceniany w rankingu Best Global Brands na 120,3 mld dol., czyli o 12 proc. wyżej niż przed rokiem, a trzecia w zestawieniu Coca-Cola, na 78,4 mld dol. (wartość tej marki obniżyła się jednak o 4 proc.). Czwarty w zestawieniu Microsoft ma markę wartą 67,7 mld dol. (czyli o 11 proc. więcej niż przed rokiem), a plasujący się za nim IBM jest „wart" 65,1 mld dol. (spadek o 10 proc.). na kolejnych miejscach znalazły się: Toyota (49 mld dol., wzrost o 16 proc.), Samsung (45,3 mld dol., tak jak w zeszłym roku), GE (42,3 mld dol., spadek o 7 proc.), McDonald's (39,8 mld dol. (spadek o 6 proc.) oraz Amazon (37,9 mld dol., wzrost o 29 proc.).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Spotkanie Trump–Xi, ustawa schronowa a ceny mieszkań, auta w Polsce tanieją
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Centra usług widzą szansę w rozwoju AI. Czas transformacji
Biznes
Równe płace, równe szanse – Grupa Żabka ponownie z certyfikatem EQUAL-SALARY
Biznes
Horyzont Europa to Liga Mistrzów europejskiej nauki
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama