Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promocji

Marketing i współpraca z partnerami biznesowymi – to tam polskie przedsiębiorstwa najczęściej wykorzystują internetowe społeczności.

Publikacja: 25.10.2015 21:00

Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promocji

Foto: Bloomberg

Najnowszą, rozpoczętą niedawno kampanię employer brandingową (promującą markę pracodawcy) Grupa PZU oparła w dużej mierze na mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiła blogerów, reklamom w tradycyjnych mediach towarzyszy konkurs na Instagramie i aktywność na Facebooku oraz na YouTube, gdzie firma umieszcza swoje spoty reklamowe.

– Mamy największy w Polsce profil employer brandingowy na Facebooku – PZU Kariera – podkreśla Maciej Buczkowski, główny specjalista ds. mediów społecznościowych w Grupie PZU, która komunikację w internecie poszerza od około dwóch lat.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem