Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promocji

Marketing i współpraca z partnerami biznesowymi – to tam polskie przedsiębiorstwa najczęściej wykorzystują internetowe społeczności.

Publikacja: 25.10.2015 21:00

Firmy wykorzystują media społecznościowe głównie do promocji

Foto: Bloomberg

Najnowszą, rozpoczętą niedawno kampanię employer brandingową (promującą markę pracodawcy) Grupa PZU oparła w dużej mierze na mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiła blogerów, reklamom w tradycyjnych mediach towarzyszy konkurs na Instagramie i aktywność na Facebooku oraz na YouTube, gdzie firma umieszcza swoje spoty reklamowe.

– Mamy największy w Polsce profil employer brandingowy na Facebooku – PZU Kariera – podkreśla Maciej Buczkowski, główny specjalista ds. mediów społecznościowych w Grupie PZU, która komunikację w internecie poszerza od około dwóch lat.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca