Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.10.2015 21:00 Publikacja: 25.10.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Najnowszą, rozpoczętą niedawno kampanię employer brandingową (promującą markę pracodawcy) Grupa PZU oparła w dużej mierze na mediach społecznościowych. Do współpracy zaprosiła blogerów, reklamom w tradycyjnych mediach towarzyszy konkurs na Instagramie i aktywność na Facebooku oraz na YouTube, gdzie firma umieszcza swoje spoty reklamowe.
– Mamy największy w Polsce profil employer brandingowy na Facebooku – PZU Kariera – podkreśla Maciej Buczkowski, główny specjalista ds. mediów społecznościowych w Grupie PZU, która komunikację w internecie poszerza od około dwóch lat.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas