Aktualizacja: 27.01.2016 10:11 Publikacja: 27.01.2016 10:11
Foto: Bloomberg
Zakłada ona, że w ciągu najbliższych pięciu lat marki należące do koncernu wprowadza na rynek 20 kolejnych modeli z napędem elektrycznym lub hybryd typu plug-in ładowanych z gniazdka. Volkswagen będzie także działał na rzecz poprawienia współpracy polityki i biznesu dla rozwoju branży motoryzacyjnej.
- W obszarach ważnych dla przyszłej motoryzacji Europa musi przejąć technologiczne przewodnictwo i razem z politykami stworzyć odpowiednie przepisy - stwierdził szef koncernu Matthias Müller na tradycyjnym noworocznym spotkaniu zorganizowanym przez koncern w Brukseli. Przykładowo bez współdziałania przemysłu i administracji rządowej trudno będzie rozbudować infrastrukturę ładowania dla pojazdów elektrycznych. Tymczasem zdaniem Müllera, w Europie pilnie potrzebna jest sieć szybkiego ładowania prądem o mocy 150 kW. - Zaufanie klientów do samochodów elektrycznych będzie rosło, gdy na ich potrzeby powstanie widoczna i działająca infrastruktura – podkreślił Müller.
Były już szef drogówki z rosyjskiego Stawropola dostał 20 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze za korupcję i...
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas