Producent opon w IV kwartale 2015 roku zanotował 23,1 mln zł straty netto

Producent opon w IV kwartale 2015 roku zanotował 23,1 mln zł straty netto. Wynik ten był jednak o 3 mln zł lepszy niż w porównywalnym okresie poprzedniego roku

Publikacja: 26.02.2016 14:26

Strata operacyjna wyniosła 254, mln zł w porównaniu z 29 mln zł straty rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży obniżyły się do 471,5 mln zł, co oznacza spadek o blisko 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Znacznie lepiej prezentują się osiągnięcia spółki w całym 2015 roku. Firma wypracowała w tym okresie 78,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 83,9 mln zł zysku przed rokiem, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1,76 mld zł w porównaniu z 1,84 mld zł rok wcześniej.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?