Reklama

Producent opon w IV kwartale 2015 roku zanotował 23,1 mln zł straty netto

Producent opon w IV kwartale 2015 roku zanotował 23,1 mln zł straty netto. Wynik ten był jednak o 3 mln zł lepszy niż w porównywalnym okresie poprzedniego roku

Publikacja: 26.02.2016 14:26

Strata operacyjna wyniosła 254, mln zł w porównaniu z 29 mln zł straty rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży obniżyły się do 471,5 mln zł, co oznacza spadek o blisko 4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

Znacznie lepiej prezentują się osiągnięcia spółki w całym 2015 roku. Firma wypracowała w tym okresie 78,4 mln zł skonsolidowanego zysku netto w porównaniu z 83,9 mln zł zysku przed rokiem, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 1,76 mld zł w porównaniu z 1,84 mld zł rok wcześniej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama