Reklama
Rozwiń
Reklama

Ranking najdroższych marek świata 2023. Potężne spadki wartości brandów

Apple wyceniany teraz na 880,5 miliarda dolarów drugi rok z rzędu otwiera ranking 100 najcenniejszych marek świata.

Publikacja: 14.06.2023 13:30

Ranking najdroższych marek świata 2023. Potężne spadki wartości brandów

Foto: Adobe Stock

6,9 biliona dolarów - tyle wynosi łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata wycenionych w ogłoszonym w środę rankingu Kantar BrandZ za 2023 rok. Ranking ponownie otwiera Apple a kolejne miejsca na podium zajęły Google i Microsoft. Także na fali sukcesu ChatGPT Microsoft wyprzedził w tym roku Amazona, choć wartość jego marki spadła w porównaniu z zeszłym rokiem prawie o jedną piątą, do niespełna 502 mld dolarów.

Najdroższe marki mniej warte niż w 2022 r.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama