Reklama
Rozwiń

Ranking najdroższych marek świata 2023. Potężne spadki wartości brandów

Apple wyceniany teraz na 880,5 miliarda dolarów drugi rok z rzędu otwiera ranking 100 najcenniejszych marek świata.

Publikacja: 14.06.2023 13:30

Ranking najdroższych marek świata 2023. Potężne spadki wartości brandów

Foto: Adobe Stock

6,9 biliona dolarów - tyle wynosi łączna wartość 100 najcenniejszych marek świata wycenionych w ogłoszonym w środę rankingu Kantar BrandZ za 2023 rok. Ranking ponownie otwiera Apple a kolejne miejsca na podium zajęły Google i Microsoft. Także na fali sukcesu ChatGPT Microsoft wyprzedził w tym roku Amazona, choć wartość jego marki spadła w porównaniu z zeszłym rokiem prawie o jedną piątą, do niespełna 502 mld dolarów.

Najdroższe marki mniej warte niż w 2022 r.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Materiał Partnera
Transformacja energetyczna dla przedsiębiorstw na wyciągnięcie ręki
Biznes
UKE: Rynek telekomunikacyjny wyhamował. Rachunki w górę
Biznes
Roman Abramowicz sprzedał swój biznes Amerykanom. Od ręki dostanie 50 mln dolarów
Biznes
Samoloty FA-50 wreszcie z pociskami
Biznes
AI na Kongresie Statystyki Polskiej
Biznes
Nowy budżet UE, Niemcy naciskają na KE, Kanada stawia się Trumpowi