Pomysł stworzenia sieci salonów z bielizną Premium zrodził się w 2012 roku w głowie Barbary Cabaj, właścicielki marki i prezesa Ab Ovo Lingerie S.A. Boutique Bielizny był odpowiedzią na potrzebę konsolidacji rynku – w Polsce aż 70% całego rynku bieliźnianego należy do małych detalistów. Projekt szybko znalazł swoje miejsce na rynku. W przeciągu trzech lat została stworzona największa tego typu sieć w Polsce.
Co jest przewagą Boutique Bielizny nad innymi salonami?
Przede wszystkim najlepsze światowe marki, które są liderami w swoich segmentach. Boutique Bielizny oferuje idealnie dopasowane biustonosze niezależnie od rozmiaru, najlepszą bieliznę sportową i ekskluzywne kostiumy kąpielowe takich marek jak: Marlies Dekkers, Empreinte, Shock Absorber, Maison Lejaby, Wonderbra czy Gossard.
Boutique Bielizny jest pewny jakości swoich rzeczy, dlatego jako pierwsza sieć salonów z bielizną w Polsce wydaje certyfikaty jakości, zapewniające dwuletnią gwarancję na wszystkie produkty dostępne w butikach.
Dodatkową przewagą jest usługa Personalnego Doboru Bielizny. Większość sklepów w Polsce oferuje usługę brafittingu, czyli doboru odpowiedniego biustonosza do wielkości biustu. Dla ekspertek Boutique Bielizny ważna jest cała sylwetka, dlatego klientki BB mogą skorzystać z porad dotyczących figury i tego, jak uwypuklić atuty i zamaskować niedoskonałości odpowiednią bielizną.